Let op! Geld lenen kost geld

Terug

Jouw offerte en de SEPA-machtiging digitaal ondertekenen met iDIN

Teken digitaal met iDIN bij Freo

Een offerte handmatig ondertekenen en inscannen of retourneren per post? Dat is voor Freo klanten verleden tijd! Bij ons onderteken je jouw documenten nu eenvoudig online. Veilig en betrouwbaar met iDIN, de nieuwe manier van online identificeren.

iDIN is een nieuwe dienst van de Nederlandse banken. Met iDIN identificeer je jezelf via jouw bank. Omdat je gebruik maakt van jouw vertrouwde bankomgeving, is het gebruik van iDIN net zo veilig als internetbankieren.

Hoe werkt het?

Met iDIN maak je jezelf via jouw bank bekend bij organisaties, zoals Freo. Dit doe je via de beveiligde inlogpagina van jouw bank. Na jouw toestemmingen ontvangen wij via jouw bank jouw persoonsgegevens zoals naam, woonplaats en leeftijd. Zo weten wij meteen wie je bent. Met jouw persoonlijke gegevens onderteken je documenten eenvoudig online in Mijn Freo, jouw persoonlijke Freo omgeving. Een handtekening is hierdoor niet meer nodig.

De voordelen van digitaal ondertekenen voor jou

Dankzij iDIN hoef je niet meer te wachten op het offertepakket dat per post wordt verstuurd. Het ondertekenen van de Freo offerte, de SEPA Doorlopende machtiging en het Overzicht uitbetaling lening kan eenvoudig online met iDIN. Maar het gebruik van iDIN heeft nog meer voordelen:

Met iDIN heb je zelf controle over het delen van jouw persoonlijke gegevens. En worden jouw gegevens veilig verwerkt via jouw bank. Helder en eenvoudig, zoals we het bij Freo graag zien.

Benieuwd hoe lenen Bij Freo werkt? Bekijk hieronder de video.

Ron van Vliet - Directeur Freo

Door Ron van Vliet

17 juli 2017 | geplaatst in Freo nieuws

Gerelateerde artikelen

  • Een voordelige lening bij Freo
    04 september 2023

    Nieuwe leennormen per 4 september 2023

    Per 4 september 2023 zijn de leennormen voor consumptief krediet aangescherpt. Dit betekent dat je met hetzelfde inkomen minder kunt lenen.

  • Firm Ground digitale toegankelijkheid
    14 maart 2023

    Freo werkt aan digitale toegankelijkheid

    Het online regelen van bankzaken lijkt voor veel mensen vanzelfsprekend. Toch is dit niet voor iedereen het geval. Zo bleek onlangs uit een rapport van De Nederlandsche Bank dat maar liefst 2,6 miljoen mensen worstelen met de digitale betaalwereld. Digitale toegankelijkheid wordt steeds belangrijker, ook bij Freo. We zijn dan ook bezig met het verbeteren van onze digitale toegankelijkheid. Het bedrijf Firm Ground helpt ons hierbij.

Ook wij gebruiken cookies

Door op ‘Akkoord’ te klikken, accepteer je alle cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website. Hiermee kunnen wij en derden jouw internetgedrag op onze website volgen en verwerken wij jouw persoonsgegevens. Door ons en derden kan een profiel worden gemaakt waarmee gepersonaliseerde advertenties kunnen worden getoond. Door op ‘Instellingen wijzigen’ te klikken, kun je een andere cookie voorkeur kiezen. Meer informatie over cookies.

Kies jouw niveau