Let op! Geld lenen kost geld

Heeft u een klacht?

Wij horen graag van u! Hiermee helpt u ons onze dienstverlening steeds te verbeteren.
U kunt contact met ons opnemen op verschillende manieren:

Telefoon

Via het telefoonnummer 088-321 00 03. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Contactformulier

Geef uw klacht aan ons door via het contactformulier op onze website.

E-mail

Liever uw klacht per e-mail naar ons sturen? Dat kan naar: klantenservice@freo.nl.

Post

Een klacht indienen per post kan natuurlijk ook. Vermeld in uw brief altijd uw persoonsgegevens en uw eventuele contractnummer van Freo. Stuur uw brief naar:

Freo Klantenservice

Postbus 2347

5600 CH Eindhoven

Binnen twee werkdagen krijgt u een reactie van ons. Hebben wij iets meer tijd nodig om uw klacht te behandelen? Dan laten we u dit ook weten.

BKR

Gaat uw klacht over het BKR en bent u niet tevreden over de afhandeling van deze klacht door Freo? Dan kunt u de klacht voorleggen aan: Geschillencommissie BKR, De Lairessestraat 155 I, 1075 HK Amsterdam. Informatie over de klachtenbehandeling door de Geschillencommissie BKR is te vinden op www.bkr.nl.

Bent u niet tevreden met de oplossing?

Neem dan contact op met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Doe dat binnen 3 maanden na het moment van afhandeling met Freo. Lees hier meer over op de website van KiFiD. Vermeld bij het indienen van uw klacht bij het KiFiD het AFM-nummer van Freo 12014945.

Het adres van het KiFiD is:

Postbus 93257

2509 AG Den Haag.

Een andere mogelijkheid is dat u een procedure start bij de burgerlijke rechter.

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 WhatsApp

Ma-vrij: 9:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 17:00 uur

Contact via WhatsApp

Voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon en u kan ons via WhatsApp nog sneller bereiken.

Ma-vrij: 9:00 - 21:00 uur, za: 10:00 - 17:00 uur.