Wij horen graag van u! Hiermee helpt u ons onze dienstverlening steeds te verbeteren.
U kunt contact met ons opnemen op verschillende manieren:
Telefoon
Via het telefoonnummer 088-321 00 03. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Contactformulier
Geef uw klacht aan ons door via het contactformulier op onze website.
E-mail
Liever uw klacht per e-mail naar ons sturen? Dat kan naar: klantenservice@freo.nl.
Post
Een klacht indienen per post kan natuurlijk ook. Vermeld in uw brief altijd uw persoonsgegevens en uw eventuele contractnummer van Freo. Stuur uw brief naar:
Freo Klantenservice
Postbus 2347
5600 CH Eindhoven
Binnen twee werkdagen krijgt u een reactie van ons.
Hebben wij iets meer tijd nodig om uw klacht te behandelen? Dan laten we u dit ook weten.
BKR
Gaat uw klacht over het BKR en bent u niet tevreden over de afhandeling van deze klacht door Freo? Dan kunt u de klacht voorleggen aan: Geschillencommissie BKR, De Lairessestraat 155 I, 1075 HK Amsterdam.
Informatie over de klachtenbehandeling door de Geschillencommissie BKR is te vinden op www.bkr.nl.
Bent u niet tevreden met de oplossing?
Neem dan contact op met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Doe dat binnen 3 maanden na het moment van afhandeling met Freo. Lees hier meer over op de website van KiFiD. Vermeld bij het indienen van uw klacht bij het KiFiD het AFM-nummer van Freo 12014945.
Het adres van het KiFiD is:
Postbus 93257
2509 AG Den Haag.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Een andere mogelijkheid is dat u een procedure start bij de burgerlijke rechter.