Let op! Geld lenen kost geld

Hoe kan ik mijn limiet verhogen of verlagen?

Limiet verhogen Doorlopend Krediet 

Wilt u uw limiet verhogen? Dan kunt u een verzoek indienen in uw Mijn Freo-omgeving. Wij nemen vervolgens telefonisch contact met u op om de aanvraag door te nemen. Indien de verhoging mogelijk is, kunt u de vrijblijvende offerte direct bekijken in Mijn Freo. De offerte ontvangt u ook per post. Gaat u akkoord? Dan kunt u het contract dat u per post heeft ontvangen ondertekenen en samen met de gevraagde documenten direct digitaal aanleveren in Mijn Freo. Dit doet u eenvoudig door de documenten te scannen of te fotograferen en te uploaden in uw persoonlijke omgeving. Uw lening aanvraag wordt vervolgens definitief beoordeeld. Binnen enkele werkdagen hoort u of uw aanvraag is goedgekeurd. Indien u het contract en de documenten niet online wilt aanleveren, kunt u deze ook per post naar ons terug sturen. In dit geval zal de doorlooptijd van uw aanvraag langer zijn.

Limiet verhogen Persoonlijke Lening 

Het verhogen van het limiet van uw Persoonlijke Lening zien wij als het aangaan van een nieuw contract. Vraag daarom via de website een nieuwe offerte aan. Wij nemen vervolgens telefonisch contact met u op om de aanvraag door te nemen. Indien de verhoging mogelijk is, kunt u de vrijblijvende offerte direct bekijken in Mijn Freo. De offerte ontvangt u ook per post. Gaat u akkoord met de ontvangen offerte? Dan kunt u het contract dat u per post heeft ontvangen ondertekenen en samen met de gevraagde documenten direct digitaal aanleveren in Mijn Freo. Dit doet u eenvoudig door de documenten te scannen of te fotograferen en te uploaden in uw persoonlijke omgeving. Uw lening aanvraag wordt vervolgens definitief beoordeeld. Binnen enkele werkdagen hoort u of uw aanvraag is goedgekeurd. Indien u de offerte en documenten niet online wilt aanleveren, kunt u deze ook per post naar ons terug sturen. In dit geval zal de doorlooptijd van uw aanvraag langer zijn.

Limiet verlagen Doorlopend Krediet 

Wilt u uw limiet verlagen? Dan kunt u dit eenvoudig zelf regelen via Mijn Freo. Ook kunt u de limietverlaging schriftelijk of via e-mail (mijnfreo@freo.nl) doorgeven. Zodra wij uw verzoek hebben ontvangen, krijgt u per post een brief ter bevestiging. Deze brief dient u te ondertekenen en samen met een kopie van een geldig legitimatiebewijs te retourneren. De verlaging van het limiet is direct zichtbaar na verwerking van uw verzoek. Houd er rekening mee dat bij een lager limiet soms een ander rentetarief hoort.

Limiet verlagen Persoonlijke Lening 

Het verlagen van het limiet van uw Persoonlijke Lening zien wij als het aangaan van een nieuw contract. Vraag daarom via de website een nieuwe offerte aan voor een lager bedrag. Wij nemen vervolgens telefonisch contact met u op om de aanvraag door te nemen. De vrijblijvende offerte kunt u hierna direct bekijken in Mijn Freo. De offerte ontvangt u ook per post. Gaat u akkoord met de ontvangen offerte? Dan kunt u het contract dat u per post heeft ontvangen ondertekenen en samen met de gevraagde documenten direct digitaal aanleveren in Mijn Freo. Dit doet u eenvoudig door de documenten te scannen of te fotograferen en te uploaden in uw persoonlijke omgeving. Uw lening aanvraag wordt vervolgens definitief beoordeeld. Binnen enkele werkdagen hoort u of uw aanvraag is goedgekeurd. Houd er rekening mee dat bij een lager limiet soms een ander rentetarief hoort. Indien u de offerte en documenten niet online wilt aanleveren, kunt u deze ook per post naar ons terug sturen. In dit geval zal de doorlooptijd van uw aanvraag langer zijn.

Onderwerpen: Mijn Freo, Doorlopend Krediet, Persoonlijke Lening

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.