Let op! Geld lenen kost geld

Wat als er iemand overlijdt?

Allereerst wensen wij u veel sterkte met het overlijden van uw dierbare. Als er iemand overlijdt die dichtbij u staat, moet u veel regelen. Ook zaken waar uw hoofd nu niet naar staat. Daarom wil Freo het u zo makkelijk mogelijk maken.

Zo meldt u een overlijden aan Freo:

  • Stuur Freo per post of e-mail een bericht met daarbij kopie of scan van de overlijdensakte. Een foto mag ook. Vergeet niet uw telefoonnummer, naam- en adresgegevens te vermelden.
    Stuur een kopie per post naar: Freo, Postbus 2347, 5600 CH Eindhoven
    Of een scan/foto naar: klantenservice@freo.nl
  • Na ontvangst sturen wij u een bevestigingsbrief. Hierin leggen wij stap voor stap uit hoe het verder gaat met de lening.

Belangrijk: is de lening een Doorlopend Krediet?

In het geval van een overlijden wordt de lening dan altijd geblokkeerd. Dat betekent dat als er een tweede kredietnemer is, er geen (her)opnames meer gedaan kunnen worden. Dit doen we om te voorkomen dat de schuld hoger wordt. Wilt u als tweede kredietnemer wel gebruik blijven maken van het Doorlopend Krediet? Neem contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. De Freo Klantenservice is van maandag t/m zaterdag bereikbaar op telefoonnummer 088-321 00 03 (normaal tarief).

Onderwerpen: Wat als u tijdelijk moeite heeft met het aflossen van uw lening

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.