Let op! Geld lenen kost geld

Krediet opnemen

Vraagt u een offerte voor een Doorlopend Krediet aan? Dan kunt u tijdens de aanvraag al aangeven welk bedrag u direct wilt opnemen. Zodra uw aanvraag door Freo is geaccepteerd en het contract door beide partijen is getekend, kunt u uw geld opnemen.

Heeft u een Persoonlijke Lening van Freo? Dan krijgt u het volledige bedrag direct op uw rekening gestort. Eventuele aflossingen van vorige leningen worden hierop ingehouden. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat het geld op uw rekening staat.

Op uw Mijn Freo-omgeving ziet u 24 uur per dag uw lening in en voert u zelf wijzigingen door. Wanneer u een Doorlopend Krediet heeft, doet u via Mijn Freo ook eenvoudig een heropname. Uiteraard kan dat ook telefonisch. Bel dan met onze klantenservice: 088-321 00 03.

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.