Let op! Geld lenen kost geld

Limiet verhogen of verlagen

Limiet verhogen Doorlopend Krediet

Wilt u uw limiet verhogen? U kunt een verzoek indienen in uw Mijn Freo-omgeving. Een medewerker van onze klantenservice neemt telefonisch contact met u op om de aanvraag met u door te nemen. Indien mogelijk ontvangt u een vrijblijvende offerte. Uw offerte is direct te zien in Mijn Freo. Natuurlijk ontvangt u de offerte ook per post. Gaat u akkoord? Zet dan uw handtekening en stuur de offerte samen met de gevraagde documenten naar ons terug. Wij gaan uw limietverhoging nu definitief beoordelen. Binnen enkele werkdagen hoort u of uw aanvraag is goedgekeurd.

Limiet verhogen Persoonlijke Lening

Het verhogen van het limiet op een Persoonlijke Lening zien wij als het aangaan van een nieuw contract. Vraag daarom via onze website of via Mijn Freo een nieuwe offerte aan. Een medewerker van onze klantenservice neemt telefonisch contact met u op om de aanvraag met u door te nemen. Indien mogelijk ontvangt u een vrijblijvende offerte. Uw offerte is direct te zien in Mijn Freo. Natuurlijk ontvangt u de offerte ook per post. Gaat u akkoord? Zet dan uw handtekening en stuur de offerte samen met de gevraagde documenten naar ons terug. Wij gaan uw limietverhoging nu definitief beoordelen. Binnen enkele werkdagen hoort u of uw aanvraag is goedgekeurd.

Limiet verlagen Doorlopend Krediet

Wilt u het limiet op uw Doorlopend Krediet verlagen? Dit gaat het makkelijkst via Mijn Freo. Ga naar ‘limiet verlagen’ en geef uw wijzigingen door. Uiteraard kunt u de limietverlaging ook schriftelijk of via e-mail (mijnfreo@freo.nl) aan ons doorgeven. Zodra wij uw verzoek hebben ontvangen krijgt u van ons een brief ter bevestiging. Deze brief dient u te ondertekenen en retour te sturen. De verlaging van het limiet is direct zichtbaar na verwerking door onze medewerker. Houd er rekening mee dat bij een lager limiet soms een ander rentetarief hoort.

Limiet verlagen Persoonlijke Lening

Het verlagen van het limiet op een Persoonlijke Lening zien wij als het aangaan van een nieuw contract. Vraag daarom via onze website of via Mijn Freo een nieuwe offerte aan voor een lager bedrag. Een medewerker van onze klantenservice neemt telefonisch contact met u op om de aanvraag met u door te nemen. Indien mogelijk ontvangt u een vrijblijvende offerte. Uw offerte is direct te zien in Mijn Freo. Natuurlijk ontvangt u de offerte ook per post. Gaat u akkoord? Zet dan uw handtekening en stuur de offerte samen met de gevraagde documenten naar ons terug. Wij gaan uw limietverlaging nu definitief beoordelen. Binnen enkele werkdagen hoort u of uw aanvraag is goedgekeurd. Houd er rekening mee dat bij een lager limiet soms een ander rentetarief hoort.

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 WhatsApp

Contact via WhatsApp

Voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon en u kan ons via WhatsApp bereiken.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.