Let op! Geld lenen kost geld

Terug

Digitaal aanleveren bij Freo

Gemakkelijk digitaal aanleveren bij Freo

Freo is een specialist in online lenen. Een offerte vraagt u dan ook eenvoudig via de website aan. Na een voorlopige goedkeuring van uw aanvraag, ontvangt u een offertepakket met contract. Lever vervolgens uw documenten aan.

Het insturen van deze documenten willen wij graag zo eenvoudig mogelijk maken. Daarom levert u uw documenten digitaal aan. Snel en gemakkelijk via Mijn Freo, uw persoonlijke en beveiligde leenomgeving.

Waarom online aanleveren?

Het online aanleveren van documenten gaat een stuk sneller dan met de post. Ook scheelt het een hoop papier en moeite. Beter voor het milieu en makkelijker voor u. Zo zien we het bij Freo graag. De documenten zijn na aanlevering, in de beveiligde leenomgeving, direct bij ons binnen. Zo kunnen wij snel starten met het beoordelen van uw aanvraag. En hoort u dus ook sneller of u in aanmerking komt voor een lening bij Freo. En dat is wel zo fijn! 

Hoe werkt digitaal aanleveren bij Freo?

  • Log in op Mijn Freo met de ontvangen inloggegevens.
  • Check de lijst met gevraagde documenten.
  • Upload de documenten in Mijn Freo.
  • Het contract en SEPA machtiging ondertekent u eenvoudig online met iDIN.

Wist u dat u sommige documenten niet eens zelf hoeft te uploaden? U kunt voortaan namelijk ook gebruik maken van onze PSD2-koppeling en de Freo Aanlever App.  

Als alle documenten goed binnen zijn, starten wij met het beoordelen van de aanvraag. Hoe lang de aanvraag bij Freo duurt? U hoort binnen enkele werkdagen van ons of uw aanvraag is goedgekeurd. Na goedkeuring staat het geld binnen 1-2 werkdagen op uw rekening (afhankelijk van uw bank).

Al klant bij Freo?

Ook als u al een lening bij Freo heeft kunt u gebruik maken van het digitaal aanleveren. Bijvoorbeeld bij het wijzigen van uw gegevens. Vragen over digitaal aanleveren? Kijk dan eens bij meest gestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

Rick Bos - Strategisch Marketing Manager Freo

Door Rick Bos

23 januari 2020 | geplaatst in Leentips

Meer over Leentips

Uw documenten aanleveren bij Freo
22 januari 2020

Wat kan ik doen om het aanvraagproces te versnellen?

Als u een lening aanvraagt bij Freo wilt u natuurlijk zo snel mogelijk weten of uw aanvraag wordt goedgekeurd. In de helft van de gevallen duurt een aanvraag langer omdat niet alle documenten op de juiste manier bij ons worden aangeleverd. Onderstaande tips helpen u dat voorkomen.

Extra aflossen bij Freo is altijd boetevrij
14 januari 2020

De meest gestelde vragen over: een lening boetevrij aflossen

Het is een van de belangrijke voordelen van lenen bij Freo: bij ons kunt u altijd geheel of gedeeltelijk versneld aflossen. Hier zijn bij Freo geen kosten of boetes aan verbonden. Sommige kredietverstrekkers vragen wél geld als u uw lening eerder wilt aflossen dan de afgesproken looptijd. We zetten daarom de meest gestelde vragen op een rij: 

Altijd boetevrij extra aflossen bij Freo
13 januari 2020

Aflossen: hoe en wat?

Heeft u spaargeld over? Los een keer iets extra’s af. Hierdoor wordt het totale bedrag dat u aan rente betaalt voor uw lening lager. En bent u uiteindelijk dus goedkoper uit. Wat dit betekent voor uw lening? En hoe dit dan werkt? Freo legt uit.

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 WhatsApp

Vandaag van 8:00 - 21:00 uur weer bereikbaar

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit