Bij Freo leent u met een gerust gevoel en dus verstandig. Dat vinden wij belangrijk. Tussendoor extra aflossen of uw lening vervroegd afbetalen kan bij Freo altijd kosteloos. Want aan een lening moet u niet te lang vastzitten vinden wij. Dat is verstandig lenen bij Freo. En daar zijn we trots op!
Tevreden klanten
Waar we nog meer trots op zijn, is onze klanttevredenheid. Want een tevreden klant, daar doen we het bij Freo allemaal voor. En dat ziet u misschien wel aan onze beoordelingen. Klanten geven ons namelijk gemiddeld een 8,3 voor service op vergelijkingssite Independer. Op Klantenvertellen.nl scoren we zelfs een 8,8! Mooie complimenten dus voor het enthousiaste team van Freo. En een goede motivatie om onze service steeds te blijven optimaliseren. Heeft u verbetertips of wilt u uw ervaring met Freo delen? Wij horen graag van u!
Freo blijft vernieuwen
Zo kunt u tegenwoordig alles eenvoudig online regelen, van aanvraag tot lening. Dit kan dankzij de introductie van digitaal aanleveren en ondertekenen met iDIN. Maar daar blijft het niet bij. Berichten over uw lening ontvangt u namelijk vanaf nu in uw eigen berichteninbox in Mijn Freo. Hier vindt u de informatie over uw lening overzichtelijk bij elkaar. Wel zo handig en overzichtelijk! Want waarom zou lenen ingewikkeld moeten zijn?
En dan nog een leuk weetje:
Omdat wij 10 jaar bestaan, hebben wij een gloednieuw logo. Dit feestelijke logo zal een jaar lang schitteren op de website!