Let op! Geld lenen kost geld

Terug

Freo blijft vernieuwen… dankzij u!

Freo blijft vernieuwen: tekenen met iDIN

De laatste maanden van het jaar zijn aangebroken. Een jaar waarin Freo volop heeft vernieuwd. Van digitaal aanleveren en iDIN tot het verbeteren van bestaande diensten. En dat allemaal dankzij uw ideeën.

Zo vertelde u ons bijvoorbeeld dat Mijn Freo niet altijd bereikbaar was. Dit zorgde voor verwarring en vragen. Dat hebben wij opgelost met een systeem dat ervoor zorgt dat u wél 24/7 toegang heeft tot uw gegevens. Zo kunt u nu op ieder moment van de dag kunt inloggen. En dat is wel zo handig.

Freo berichteninbox

Ook houden wij u graag nog beter op de hoogte van wijzigingen of nieuws rondom uw lening. Daarom heeft iedere Freo klant voortaan een berichteninbox binnen Mijn Freo. Hierin ontvangt u vertrouwelijke berichten over uw lening. Zo heeft u de informatie duidelijke en overzichtelijk op één plek. Wilt u deze informative toch liever op papier bewaren? Dan kan natuurlijk ook. Sla uw berichten eenvoudig op als PDF en print ze uit.

Digitaal aanleveren & ondertekenen

Ook voor nieuwe klanten proberen we ons aanvraag proces te blijven verbeteren. Dankzij de introductie van iDIN is een handtekening op papier verleden tijd. En documenten zijn nu eenvoudig te uploaden met digitaal aanleveren in Mijn Freo. (lees meer over digitaal aanleveren en ondertekenen met iDIN)

Mijn Freo

Maar er zijn altijd nog meer dingen die beter kunnen. Daarom vroegen wij onlangs 500 klanten naar hun mening over Mijn Freo. Wat is de reden van uw bezoek? Heeft u gevonden wat u zocht? Met deze resultaten kunnen wij Mijn Freo nog beter indelen. Zodat u de informatie over uw lening overzichtelijk op één plek heeft.

Wilt u ook graag uw mening delen? Dat kan! Meld u nu aan voor het Freo Panel.

Rick Bos - Strategisch Marketing Manager Freo

Door Rick Bos

28 september 2017 | geplaatst in Freo nieuws

Meer over Freo nieuws

Gemakkelijk digitaal aanleveren bij Freo
16 juni 2020

Freo in Top 10 Best Workplaces 2020

Eind vorig jaar kreeg Freo de titel en certificering ‘Great Place To Work’. Nu is Freo door de gelijknamige organisatie uitgeroepen tot ‘Best Workplace’! Tijdens een online uitreiking werden we samen met negen andere ‘Best Medium Workplaces’ in het zonnetje gezet. Freo-directeur Ron van Vliet over deze erkenning en verbonden blijven in tijden van crisis.

Gemakkelijk digitaal aanleveren bij Freo
15 juni 2020

Papierloos lenen bij Freo

Gaat u lenen, dan moet u eerst het een en ander aanleveren. Uw looninformatie en woonlasten bijvoorbeeld. Printen, scannen, uploaden... voor u het weet bent u uren verder. Maar niet bij Freo: daar gaat het aanleveren van documenten vanaf nu volledig digitaal.

Een Persoonlijke Lening of Doorlopend Krediet bij Freo
30 maart 2020

Coronacrisis: wat kan Freo voor u betekenen?

Het coronavirus (COVID-19) heeft de wereld in z’n greep. En dat brengt voor iedereen zorgen met zich mee. Natuurlijk ten eerste over uw gezondheid en die van uw dierbaren. Maar misschien ook over uw financiële situatie. Maakt u zich zorgen over het terugbetalen van uw Freo-lening? Een bericht van Freo-directeur Ron van Vliet: “U staat er niet alleen voor”.

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 WhatsApp

Vandaag geopend tot 21:00 uur

Contact via WhatsApp

Whatsapp op uw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit