Let op! Geld lenen kost geld

Terug

Mijn Freo altijd bij de hand

Vrouw kijkt in de Mijn Freo app

Even checken hoeveel je nog moet aflossen of een keer een extra bedrag overmaken? Met de nieuwe Mijn Freo app is het zo geregeld. Sinds vandaag te downloaden in de App Store of via Google Play!

Mijn Freo is de beveiligde leenomgeving van Freo. Het is dé plek voor informatie over jouw lening, vertrouwelijke berichten en nog veel meer. Als klant van Freo krijg je jouw eigen persoonlijke account.

De Mijn Freo app
Met de nieuwe Mijn Freo app heb je jouw lening 24/7 bij de hand. Handig als je snel wilt weten hoe het ervoor staat: hoeveel je nog moet aflossen bijvoorbeeld. Of hoeveel je al hebt afgelost. Ook geef je eenvoudig wijzigingen door en zie je in één oogopslag wat de rente is of wanneer jouw volgende maandbedrag wordt afgeschreven. Handig, toch?

Dit doe je met de app:

Eenvoudig en snel inloggen
Wat was hier het wachtwoord ook alweer van? Stel je jezelf meerdere keren per dag deze vraag? Met de Mijn Freo app is dat verleden tijd. Eenmalig inloggen met een activatiecode is voldoende. Kies daarna hoe je voortaan de app wilt openen. Met een eigen gekozen inlogcode, jouw vingerafdruk of gezichtsherkenning (alleen iOS). Kies de manier die bij jou past.

Gemak voorop
In Mijn Freo regel je al heel veel dingen zelf. Van geld opnemen van jouw Doorlopend Krediet tot het wijzigen van jouw adresgegevens, van kosteloos (!) extra aflossen tot het aanvragen van een nieuwe lening. Met de Mijn Freo app regel je al het bovenstaande en meer gewoon vanuit jouw broekzak.

Heb je ‘m al gedownload?

apple-storegoogle-play-store
Ron van Vliet - Directeur Freo

Door Ron van Vliet

09 december 2019 | geplaatst in Freo nieuws

Meer over Freo onderzoekt

  • Freo: wij bieden je graag een helpende hand
    30 november 2022

    Persoonlijke Lening van Freo ook via Rabobank verkrijgbaar

    Rabobank en dochter Freo zetten een nieuwe stap in de samenwerking. Sinds 31 oktober 2022 is Rabobank zelf gestopt met het aanbieden van persoonlijke leningen. Via de online kanalen van Rabobank kunnen klanten alleen nog een Persoonlijke Lening van Freo aanvragen. Rabobank is hiermee een bemiddelaar van Freo. Klanten kunnen ook nog steeds rechtstreeks op freo.nl een lening aanvragen. Op freo.nl verandert er dus niets.

  • Een voordelige lening bij Freo
    03 augustus 2022

    Opnieuw renteverhoging voor Persoonlijke Lening

    Voor de derde keer in korte tijd stijgen de rentetarieven van Freo. Per 3 augustus 2022 wordt de rente voor alle tariefklassen verhoogd. Lees hieronder meer over de nieuwe rentepercentages.

Hoe is dit berekend?

Onder andere jouw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor jou verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.

Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst jouw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij je past.

Sluit

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van jouw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit

Hoe is dit berekend?

Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan:

  1. Er worden geen boetevrije extra aflossingen gedaan.
  2. De hoogte van het maandbedrag blijft de hele looptijd van de lening gelijk.
  3. Alle verplichtingen rondom de lening zijn goed nagekomen door de contractant(en).
Sluit

Ook wij gebruiken cookies

Door op ‘Akkoord’ te klikken, accepteer je alle cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website. Hiermee kunnen wij en derden jouw internetgedrag op onze website volgen en verwerken bij jouw persoonsgegevens. Door ons en derden kan een profiel worden gemaakt waarmee gepersonaliseerde advertenties kunnen worden getoond. Door op ‘Instellingen wijzigen’ te klikken, kun je een andere cookie voorkeur kiezen. Meer informatie over cookies.