Maar liefst 93% van onze klanten zou bij een nieuwe leenbehoefte overwegen om opnieuw voor Freo te kiezen. Dat blijkt uit de nieuwste resultaten van ons jaarlijkse NPS onderzoek. Dit jaar lieten ruim 1900 klanten van zich horen. En daar worden wij blij van!
Klanttevredenheid scoort met +56
“In hoeverre zou je Freo aanbevelen aan vrienden, collega’s of familie?”. Dat is de centrale vraag in ons Net Promoter Score (NPS) onderzoek. Het resultaat is een score tussen de -100 en +100. Waar deze score in de financiële sector ongeveer +10 gemiddeld is, staat de NPS van Freo op +56. Onze Persoonlijke Lening in het bijzonder scoort zelfs +62.
Waarom zijn onze klanten positief?
Onze klanten vinden de ondersteuning en het contact tijdens de leenaanvraag prettig. Met name het gemak en de gebruiksvriendelijkheid van onze Mijn Freo App stijgt er bovenuit. We streven ernaar om te blijven verbeteren en zo dit uitzonderlijke resultaat te behouden. Als we in de toekomst op een nog hogere score uitkomen zou dat een mooi compliment zijn!
Jaarlijks reikt het onafhankelijk onderzoeksinstituut MoneyView de prijs uit voor laagste rente bij een Persoonlijke Lening. Dit jaar mocht Freo deze prijs voor de dertiende keer op rij in ontvangst nemen.
Jaarlijks benaderen wij onze klanten om mee te doen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Dit jaar lieten 2.291 klanten hun stem horen. Het resultaat: 94% van onze klanten zou, in het geval van een nieuwe leenbehoefte, opnieuw kiezen voor Freo. Een mooie score waar we als Freo trots op zijn.
Onder andere jouw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor jou verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.
Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst jouw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij je past.
Contact via WhatsApp
Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van jouw telefoon.
Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.
Hoe is dit berekend?
Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan:
Er worden geen boetevrije extra aflossingen gedaan.
De hoogte van het maandbedrag blijft de hele looptijd van de lening gelijk.
Alle verplichtingen rondom de lening zijn goed nagekomen door de contractant(en).
Ook wij gebruiken cookies
Freo gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op de website. Zo verzamelen wij en andere partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op ‘Accepteren’ dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op ‘Weigeren’. We plaatsen dan alleen cookies die zorgen voor een goed werkende website.
Meer informatie over cookies.