Let op! Geld lenen kost geld

Terug

Waarom lenen bij Freo? Omdat u het zegt!

Freo scoort weer hoog op klanttevredenheid

Freo is goed bezig! Dat is niet alleen mijn persoonlijke mening, maar ook die van onze klanten. Begin dit jaar hebben we een groot klantonderzoek gehouden, waar maar liefst 600 klanten aan deelnamen. We stelden vragen over onze producten en dienstverlening. Zoals: wat zou u doen als u de baas was van Freo?

De antwoorden waren erg positief. Maar liefst 92 procent van de ondervraagden is (zeer) tevreden over Freo. Dat zorgde voor één van de hoogste klanttevredenheidscijfers in de gehele financiële branche.

We meten de klanttevredenheid door middel van de Net Promoter Score (NPS). Freo scoort – ook ten opzichte van branchegenoten – een erg hoge NPS van 39. We zijn trots op deze waardering. Het is tenslotte ons doel om lenen eerlijk, makkelijk en duidelijk te maken.

Verbeterde online mogelijkheden

Klanten geven aan dat ze het fijn vinden dat ze veel online kunnen regelen. Anderen zijn juist blij met de snelheid en communicatie tijdens het aanvraagproces. Ook de betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid van onze organisatie werd genoemd. “Je kunt erg makkelijk via internet geld opnemen en storten: alles is binnen één dag geregeld”, zegt een klant. En: "Freo is eerlijk, denkt mee en geeft ook rentekorting als de rente in de markt is gedaald.” Een andere klant geeft aan: “Kredietverstrekkers komen slecht in het nieuws, maar Freo presteert boven verwachting goed." De onafhankelijke vergelijkingssite Independer laat nog veel meer meningen van onze klanten zien.

Blijven verbeteren

Dit klantenonderzoek gebruiken we niet om onszelf een schouderklopje te geven. We gebruiken het om de wensen van de klant te onderzoeken. Zo willen onze klanten graag nog meer mogelijkheden bieden in de online Mijn Freo-omgeving. Ook wensen ze een verdere verbetering van onze productkenmerken en condities en – uiteraard – een nog lagere rente. We gebruiken het klantenonderzoek ook om Freo te blijven verbeteren en te blijven innoveren. Ons doel? Een nóg hogere NPS en een nóg hogere klanttevredenheid. Zo bieden we onze klanten een goed, eerlijk en transparant leenproduct.

Ron van Vliet - Directeur Freo

Door Ron van Vliet

07 juni 2016 | geplaatst in Freo nieuws

Meer over Freo onderzoekt

  • Een voordelige lening bij Freo
    03 augustus 2022

    Opnieuw renteverhoging voor Persoonlijke Lening

    Voor de derde keer in korte tijd stijgen de rentetarieven van Freo. Per 3 augustus 2022 wordt de rente voor alle tariefklassen verhoogd. Lees hieronder meer over de nieuwe rentepercentages.

  • Geld lenen bij Freo is helder: eerlijk over lenen
    17 juni 2022

    Renteverhoging Persoonlijke Lening

    Sinds het bestaan van Freo, zijn de rentetarieven nog nooit gestegen. Per 17 juni 2022 komt daar verandering in. Voor alle tariefklassen wordt de rente verhoogd. Lees hieronder meer over de nieuwe rentepercentages.

Hoe is dit berekend?

Onder andere uw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor u verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.

Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst uw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij u past.

Sluit

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit

Hoe is dit berekend?

Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan:

  1. Er worden geen boetevrije extra aflossingen gedaan.
  2. De hoogte van het maandbedrag blijft de hele looptijd van de lening gelijk.
  3. Alle verplichtingen rondom de lening zijn goed nagekomen door de contractant(en).
Sluit

Ook wij gebruiken cookies

Door op ‘Akkoord’ te klikken, accepteert u alle cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website. Hiermee kunnen wij en derden uw internetgedrag op onze website volgen en verwerken bij uw persoonsgegevens. Door ons en derden kan een profiel worden gemaakt waarmee gepersonaliseerde advertenties kunnen worden getoond. Door op ‘Instellingen wijzigen’ te klikken, kunt u een andere cookie voorkeur kiezen. Meer informatie over cookies.