Let op! Geld lenen kost geld

Terug

Waarom lenen bij Freo? Omdat u het zegt!

Freo scoort weer hoog op klanttevredenheid

Freo is goed bezig! Dat is niet alleen mijn persoonlijke mening, maar ook die van onze klanten. Begin dit jaar hebben we een groot klantonderzoek gehouden, waar maar liefst 600 klanten aan deelnamen. We stelden vragen over onze producten en dienstverlening. Zoals: wat zou u doen als u de baas was van Freo?

De antwoorden waren erg positief. Maar liefst 92 procent van de ondervraagden is (zeer) tevreden over Freo. Dat zorgde voor één van de hoogste klanttevredenheidscijfers in de gehele financiële branche.

We meten de klanttevredenheid door middel van de Net Promoter Score (NPS). Freo scoort – ook ten opzichte van branchegenoten – een erg hoge NPS van 39. We zijn trots op deze waardering. Het is tenslotte ons doel om lenen eerlijk, makkelijk en duidelijk te maken.

Verbeterde online mogelijkheden

Klanten geven aan dat ze het fijn vinden dat ze veel online kunnen regelen. Anderen zijn juist blij met de snelheid en communicatie tijdens het aanvraagproces. Ook de betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid van onze organisatie werd genoemd. “Je kunt erg makkelijk via internet geld opnemen en storten: alles is binnen één dag geregeld”, zegt een klant. En: "Freo is eerlijk, denkt mee en geeft ook rentekorting als de rente in de markt is gedaald.” Een andere klant geeft aan: “Kredietverstrekkers komen slecht in het nieuws, maar Freo presteert boven verwachting goed." De onafhankelijke vergelijkingssite Independer laat nog veel meer meningen van onze klanten zien.

Blijven verbeteren

Dit klantenonderzoek gebruiken we niet om onszelf een schouderklopje te geven. We gebruiken het om de wensen van de klant te onderzoeken. Zo willen onze klanten graag nog meer mogelijkheden bieden in de online Mijn Freo-omgeving. Ook wensen ze een verdere verbetering van onze productkenmerken en condities en – uiteraard – een nog lagere rente. We gebruiken het klantenonderzoek ook om Freo te blijven verbeteren en te blijven innoveren. Ons doel? Een nóg hogere NPS en een nóg hogere klanttevredenheid. Zo bieden we onze klanten een goed, eerlijk en transparant leenproduct.

Rick Bos - Strategisch Marketing Manager Freo

Door Rick Bos

07 juni 2016 | geplaatst in Freo nieuws

Meer over Freo nieuws

Gemakkelijk digitaal aanleveren bij Freo
16 juni 2020

Freo in Top 10 Best Workplaces 2020

Eind vorig jaar kreeg Freo de titel en certificering ‘Great Place To Work’. Nu is Freo door de gelijknamige organisatie uitgeroepen tot ‘Best Workplace’! Tijdens een online uitreiking werden we samen met negen andere ‘Best Medium Workplaces’ in het zonnetje gezet. Freo-directeur Ron van Vliet over deze erkenning en verbonden blijven in tijden van crisis.

Gemakkelijk digitaal aanleveren bij Freo
15 juni 2020

Papierloos lenen bij Freo

Gaat u lenen, dan moet u eerst het een en ander aanleveren. Uw looninformatie en woonlasten bijvoorbeeld. Printen, scannen, uploaden... voor u het weet bent u uren verder. Maar niet bij Freo: daar gaat het aanleveren van documenten vanaf nu volledig digitaal.

Een Persoonlijke Lening of Doorlopend Krediet bij Freo
30 maart 2020

Coronacrisis: wat kan Freo voor u betekenen?

Het coronavirus (COVID-19) heeft de wereld in z’n greep. En dat brengt voor iedereen zorgen met zich mee. Natuurlijk ten eerste over uw gezondheid en die van uw dierbaren. Maar misschien ook over uw financiële situatie. Maakt u zich zorgen over het terugbetalen van uw Freo-lening? Een bericht van Freo-directeur Ron van Vliet: “U staat er niet alleen voor”.

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 WhatsApp

Vandaag geopend tot 21:00 uur

Contact via WhatsApp

Whatsapp op uw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit