Let op! Geld lenen kost geld

Zo werkt lenen bij Freo

Een lening afsluiten doet u niet elke dag. Daarom wilt u waarschijnlijk eerst weten hoe het werkt. Alle informatie over het aanvragen van een lening bij Freo vindt u hier.

Bij Freo willen we maar één ding: dat u met een gerust gevoel kunt lenen. Dus denkt u eraan een lening af te sluiten bij Freo? Lees hieronder wat u kunt verwachten. Zo bent u helemaal op de hoogte en komt u niet voor verrassingen te staan.

Wat kunt u verwachten als u een lening aanvraagt bij Freo?

  1. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op om de aanvraag met u door te nemen. Hier hoort ook een BKR-toets bij.

  2. Kunt u lenen bij Freo? Dan ontvangt u uw offerte via post en in Mijn Freo.

  3. Na ondertekening van de offerte en het juist uploaden van de documenten in Mijn Freo, beoordelen wij uw aanvraag.

  4. Is uw aanvraag akkoord? Dan staat het geld binnen 1-2 werkdagen op uw rekening (afhankelijk van uw bank).

Zo versnelt u uw aanvraag

"Wist u dat in 50% van de gevallen een aanvraag langer duurt omdat de gevraagde documenten niet helemaal juist worden aangeleverd? Lees hier bij welke documenten het vaak fout gaat en zorg dat het u niet overkomt."

- Astrid Sanders, Manager Klantenservice
Astrid

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 WhatsApp

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur
Za: 10.00 - 17.00 uur

Contact via WhatsApp

Voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon en u kan ons via WhatsApp bereiken.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.