Let op! Geld lenen kost geld

Klantenvertellen

Met meer dan een miljoen reviews is de website Klantenvertellen marktleider op het gebied van klantbeoordeling. Freo tikte onlangs de 1000ste beoordeling aan op Klantenvertellen. Lees wat klanten over ons schrijven.

Icon - Klantenvertellen

8.6

Het gemiddelde van 1454 beoordelingen. Van onze klanten beveelt 89% ons aan.

Lees meer op Klantenvertellen

Recente beoordelingen

10

Uitstekend

JTJ Theunissen 23 januari 2021

Freo logo

Beste meneer/mevrouw Theunissen, Bedankt voor het mooie compliment! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Vriendelijk en duidelijk personeel

Marcel 21 januari 2021

Freo logo

Beste Marcel, Een 10, wat een geweldig cijfer! Dank u wel voor de mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

7

de aanvraag was snel rond. ze waren eerlijk en open naar me.

Ramona Lousberg 15 januari 2021

Freo logo

Beste Ramona, Bedankt voor uw complimenten. Eerlijkheid en transparantie zijn ons kernwaarden bij Freo. Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

5

Erg omslachtig voor een internet lening dat men ALLEEN contact wil via telefoon. Per email is standaard bellen en/of terug bellen. Had dit graag anders gezien. Als je ooit een andere lening had die reeds lange tijd beëindig is, blijft deze zichtbaar en moet je bij inloggen steeds voor lopende kiezen, erg onhandig.

Matthijs 15 januari 2021

Freo logo

Beste Matthijs, Vervelend om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. De reden dat wij telefonisch contact met u zoeken is vanwege de privacy gevoeligheid van onze dienstverlening. Wij dienen verschillende verificatie vragen te stellen, om zeker te zijn dat we met de juiste persoon communiceren. Daarnaast blijven de beëindigde leningen zichtbaar in uw mijn Freo omgeving, zodat u hier nog inzicht in heeft. Hopelijk heeft u nu wat meer inzicht in ons proces. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Alles was super snel geregeld en de klantenservice was top.

Lolle 12 januari 2021

Freo logo

Beste meneer/mevrouw Lolle, Dank u wel voor dit top cijfer en de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

Reactie van Freo

6

Erg veel documenten inleveren, vraagstelling gaat denk ik wel beetje tegen de AVG wet in. Met name vaste lasten in combi met BKR en loon lijkt mij voldoende. Vragen over schade uitkering eenmalig lijkt mij niet van toepassing. Hierdoor erg traag. Verder prima en vriendelijk ,als zou meer kennis aan de telefoon een verbetering zijn.

MB 10 januari 2021

Freo logo

Beste meneer/mevrouw MB, We proberen onze dienstverlening constant te verbeteren. Bedankt voor uw feedback! Om een dossier waterdicht te maken vragen wij soms aanvullende documenten op. Hierdoor kan de doorlooptijd langer worden. De vragen die wij stellen zijn niet in strijd met de AVG regels. Dit komt omdat wij als Freo een zorgplicht hebben. We stellen aanvullende vragen als er dingen naar voren komen die voor ons niet duidelijk zijn. Hopelijk heeft u nu meer inzicht in onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

1

Goed, mijn situatie. Ik ben zelf al sinds 2016 in vaste dienst bij mijn werkgever. Heb een prima salaris. Mijn partner is sinds 2019 in dienst (en sinds een jaar ook een vast contract). Ook met een prima salaris Omdat we niet ons spaargeld willen uitgeven aan een auto, hebben we besloten hiervoor te lenen. Dit komt omdat mijn vrouw van werkgever gaat wisselen en daarom een eigen auto nodig heeft (hiervoor hadden we zakelijke lease). Ze gaat van een vast contract naar een vast contract. En ze blijft ook nog eens werken waar ze nu eigenlijk al werkt (ze wordt overgenomen waar ze nu gedetacheerd is) . Wat verbaast mij, doordat dit een Risico is voor Freo kunnen ze het salaris van mijn vrouw niet meenemen? Meest erge is, als ik niets had verteld hierover was er niks aan de hand geweest... Ook zijn er nog helemaal geen contracten getekend o.i.d. Waardeloos

Senne 08 januari 2021

Freo logo

Beste Senne, Vervelend om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Uw partner blijft werken waar ze nu werkzaam is, maar krijgt wel een nieuwe werkgever. Omdat ze een nieuwe werkgever krijgt hebben wij nog geen duidelijke indicatie van de veranderende arbeidsvoorwaarden. Wij dienen te wachten tot mevrouw haar eerste loonstrook en betaling heeft ontvangen van haar nieuwe werkgever. Hopelijk begrijpt u onze beweegredenen nu beter. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Prima geregeld. Heel snel geholpen. Duidelijke dienstverlening.

Maarten 08 januari 2021

Freo logo

Beste Maarten, Bedankt voor het geweldige cijfer en de de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Lening aangevraagd en alles was heel snel geregeld, 3 dagen later stond het geld al op mijn rekening! Top service!

Ralph 06 januari 2021

Freo logo

Beste Ralph, Bedankt voor uw mooie complimenten! Wij streven ernaar om een aanvraag binnen 3 a 4 werkdagen af te wikkelen. Fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

9

Een vriendelijke service en prettige ervaring. Alles was duidelijk.

Walter 05 januari 2021

Freo logo

Beste meneer/mevrouw Walter, Fijn om te lezen dat u onze service als vriendelijk beoordeelt. We doen ons best om het proces zo simpel mogelijk te maken voor de klant. Dank u wel voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

gebruiksvriendelijke aanvraag en persoonlijk contact bij meer informatie vragen zodat de aanvraag snel is behandeld.

sandor 05 januari 2021

Freo logo

Beste meneer/mevrouw Sandor, Een 10! Wat een geweldig cijfer, dank hiervoor. Fijn om te lezen dat u ons proces als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Mijn ervaring is goed, zelfs als je de stukken aanlevert, die onder een verkeerde kolom staan wordt het door Freo goed opgelost!

Stefan Vogelaar 31 december 2020

Freo logo

Beste meneer Vogelaar, Dank u wel voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

9

Zeer tevreden over de persoonlijke en digitale communicatie. Er wordt goed gekeken wat mogelijk is en alles is even duidelijk. Als je zelf alle benodigde stukken aanlevert via het digitale platform is alles zo geregeld. Bij telefonisch contact zijn de medewerkers altijd even vriendelijk en hebben meestal een antwoord op je vraag. Wij hebben des tijds een lening overgesloten naar freo en laatst een aanpassing uitgevoerd. Alles is goed verlopen en vergeet niet de rente is ook zeer aantrekkelijk en concurrerend! Wij zitten voorlopig prima hier. Mvgr A Van Bergen

André 30 december 2020

Freo logo

Beste van Bergen, Bedankt voor het geweldige cijfer! We proberen ons aanvraagproces zo digitaal mogelijk in te richten. Dit zorgt voor een snellere en duidelijkere afwikkeling van de aanvragen. Fijn om te lezen dat u dit als prettig heeft ervaren. Hopelijk zit u langer dan voorlopig goed bij ons! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Prettige ervaring met korte en adequate vraagstelling. Na leveren van gewenste bewijsstukken digitaal, was het bij ons binnen 48 geregeld! Prima service en duidelijke regels voor iedereen.

Martin 29 december 2020

Freo logo

Beste Martin, Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. We streven ernaar om elk dossier zo snel en vakkundig mogelijk af te handelen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Een goed communicatie en als klant bij freo wordt er goed gekeken naar je situatie dat men niet in de problemen kan komen. Ben zeer tevreden bij freo..

Roy 29 december 2020

Freo logo

Beste Roy, Bedankt voor het hoge cijfer! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons proces. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Bij oversluiten van doorlopend krediet naar persoonlijke lening word je vakkundig, snel en efficiënt geholpen.

Hans 27 december 2020

Freo logo

Beste Hans, Een 10! Bedankt voor het hoogst haalbare cijfer. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

6

Vriendelijke medewerkers, langdradig en onlogisch aanvraag proces. Ik zou adviseren om direct alle benodigde stukken in 1 keer op te vragen. Niet eerst 3 afschriften en loonstroken en na 5 dagen weer aanvullende informatie aanvragen. Stukken werden ook niet goed beoordeeld. Na uploaden van nieuwe documenten weer 5 dagen wachten. Zenuwslopend vond ik het. Nadeel zijn de frontoffice medewerkers, deze weten echt niets maar zijn wel erg vriendelijk. Ik vind de vraagstelling over mijn uitgave echt inbreuk op privacy. Als je er geen antwoord op wil geven kan je fluiten naar je lening.

J.B 27 december 2020

Freo logo

Beste J.B, Bedankt voor uw feedback. In het begin van het proces vragen wij een aantal documenten op. Als er op basis van de documenten nog onduidelijkheden zijn, vragen wij deze bij u uit. Wij doen dit om volledig inzicht te krijgen in de financiële situatie van de klant. Lenen brengt verschillende verantwoordelijkheden met zich mee en we proberen er zeker van te zijn dat deze nageleefd kunnen worden. Dat is de reden dat we soms extra documenten opvragen. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan komen wij graag met u in contact. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Goede service!

Jimmy Jibodh 26 december 2020

Freo logo

Beste Jibodh, Bedank voor het compliment en het hoogst haalbare cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

8

Mijn aanvraag was binnen een dag beoordeeld. Ook de documenten waren binnen de gestelde termijn van vier dagen beoordeeld. Vriendelijke mensen aan de telefoon om de aanvraag met je door te nemen.

Abe 26 december 2020

Freo logo

Beste Abe, Een 8 wat een hoog cijfer, bedankt hiervoor! Fijn om te lezen dat het proces zo snel is afgehandeld voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Proces was eenvoudig te doorlopen en ook het tempo van afhandelen was prima

Bert 24 december 2020

Freo logo

Beste Bert, Goed om te lezen dat u het proces als eenvoudig heeft ervaren. We doen ons best om de aanvragen zo snel mogelijk te beoordelen. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Duidelijk en makkelijk proces van aanvragen lening. Snel geregeld en duidelijke voorwaarden. Zo kun je tussentijds extra aflossen. Heel transparant en eerlijk. Wij zijn er blij mee.

Kim 24 december 2020

Freo logo

Beste Hoogeveen, Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. We streven er dagelijks naar om alles zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dank u wel voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

Reactie van Freo

6

Ontzettende vriendelijke medewerkers. Maar man, man, man wat een aanvraag proces. Documenten kwijt, meerder malen moeten uploaden. Vreselijk veel informatie voor een kleine lening nog onder de 10K. Callcentre medewerkers hoewel zij enorm aardig zijn kreeg ik 3 maal verschillende antwoorden, weinig kennis. Wat ik echt niet van deze tijd vind, is dat bij uploaden documenten kwijt raken? Het is alweer aantal maanden geleden dat mijn PL werd aangevraagd via hen, ik hoop dat het aanvraag systeem nu soepeler loopt., veel aanvraag stress. Lenen doe je niet voor de lol.

MH 19 december 2020

Freo logo

Beste M.H, Vervelend om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Wij willen graag leren van uw feedback. Helaas kan ik op de achtergelaten gegevens uw aanvraag niet vinden. Zou u contact met ons kunnen opnemen om deze aanvraag te bespreken? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

9

alleen maar positief. snel, goed bereikbaar. meteen ook antwoorden kunnen krijgen op de de vraag. Medewerkers die goede begeleiding geven in de zorg voor het aanleveren van de juiste documentatie

Sieger 19 december 2020

Freo logo

Beste Sieger, Wat fijn om te lezen dat u alles zo heeft ervaren. We doen ons best om alles zo simpel en duidelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dank u wel voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

Duidelijk en snel, 1 telefoontje gekregen over iets wat ikzelf niet duidelijk had gedaan. Dat was in een minuut en zeer vriendelijk opgelost. Dus binnen 24h na gegevens inleveren akkoord en de vogende dag op de rekening. Super!

Marcel Kersten 19 december 2020

Freo logo

Beste Kersten, Een 10, wat een top cijfer! Dank u wel voor de mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

10

De aanpassing was snel verwerkt, het contact prettig en de mensen vriendelijk. Online systeem voor aanleveren documenten etc werkt heel goed.

Jos 18 december 2020

Freo logo

Beste Jos, Fijn om te lezen dat u het contact zo heeft ervaren. Bedankt voor het mooie cijfer en de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Reactie van Freo

Contact via WhatsApp

Whatsapp op uw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit