Let op! Geld lenen kost geld

Klantenvertellen

Met meer dan een miljoen reviews is de website Klantenvertellen marktleider op het gebied van klantbeoordeling. Freo tikte onlangs de 1000ste beoordeling aan op Klantenvertellen. Lees wat klanten over ons schrijven.

Icon - Klantenvertellen

8.6

Het gemiddelde van 1571 beoordelingen. Van onze klanten beveelt 92% ons aan.

Lees meer op Klantenvertellen

Recente beoordelingen

9

Medewerker legt goed uit wat de mogelijkheden zijn. Het proces wordt volledig digitaal afgehandeld. Korte doorlooptijd. Beloftes worden waargemaakt.

Lisette 27 juli 2021

Freo logo

Beste Lisette, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw krediet. Dank voor de review en de 9! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Zeer prettige ervaring

Peter 24 juli 2021

Freo logo

Beste Peter, Dank voor de review! Ik ben blij te lezen dat u het prettig ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Het was nog niet zo gemakkelijk voor onze generatie om via internet alles geregeld te krijgen.Maar ondanks is het toch nog goed en snel geregeld.

Leo Ooms 23 juli 2021

Freo logo

Beste Leo, Wat goed om te lezen dat het allemaal gelukt is. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

8

Ik vond het prettig om de aanvraag te doen. Het was gemakkelijk, duidelijk is voorwaarden en goede ondersteuning bij de aanvraag. Uiteindelijk heb ingekomen voor een andere maatschappij omdat die gewoon weg goedkoper en sneller waren. De termijn behnadel8ng aanvraag bij Freo duurde langer dan verwacht.

Alex 22 juli 2021

Freo logo

Beste Alex, Dank voor de feedback. Wat vervelend om te lezen dat de doorlooptijd langer was dan u verwacht had. Gelukkig heeft u een passende oplossing kunnen vinden. Fijn dat u het aanvraagproces wel als prettig ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Via de handige FREO app kan de verlangde informatie makkelijk aangeleverd worden. Top!

K 22 juli 2021

Freo logo

Beste K, Dank voor de review! Wat fijn om te lezen dat het allemaal vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

9

Over mijn aanvraag had Freo nog enkele vragen, dat mag. Ze namen mijn antwoorden serieus en begrepen mijn uitleg. Ik ben netjes en serieus behandeld.

Eise 20 juli 2021

Freo logo

Beste Eise, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u de aanvullende vragen niet als vervelend beschouwd heeft. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Wij zijn snel en heel goed geholpen

H.A. 16 juli 2021

Freo logo

Beste H.A., Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

2

Onduidelijke methodiek van goedkeuring Bij Freo een eerdere lening aangevraagd, deze is goedgekeurd. Vervolgens van looptijd willen veranderen voor een lager bedrag, deze wordt vervolgens afgekeurd met onduidelijke redenen.

Tom 14 juli 2021

Freo logo

Beste Tom, Wat vervelend om te lezen dat het onduidelijk is waarom uw aanvraag voor een lening is afgewezen. Graag komen wij met u in contact om de reden toe te lichten. Met de achtergelaten gegevens kan ik uw dossier helaas niet herleiden. Kunt u even contact met ons opnemen via 088-3120003? Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

6

De goedkoopste en snel maar... De app werk niet goed en ik heb meerdere malen verschillende documenten moeten naleveren. Ook vond ik storend dat iedere keer iemand anders je ter woord staat. Verder ben ik tot nu toe tevreden.

J.F. Cara 13 juli 2021

Freo logo

Beste J.R, Bedankt voor de review! Wat vervelend om te lezen dat de app niet naar behoren werkt. Wij zouden graag met u in contact komen om te kijken wat er niet werkt, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn dat u over het algemeen tevreden bent! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

7

Op woensdagmiddag aangevraagd, op vrijdagochtend geld op de rekening. Enige minpunt is dat de volle maandlasten (hypotheek) worden meegeteld, terwijl je die maar voor de helft betaald. Daarnaast wordt uitgegaan van je meest kale loon, terwijl er nog recht is op bijvoorbeeld ikb (vaste vergoeding van 17% van het jaarinkomen). Telefonisch is daarna toegelicht dat dit te maken heeft met eigen beleid, waarbij Freo alleen leningen afgeeft met heel weinig risico. Voor mij persoonlijk geen probleem, maar kan me voorstellen dat het in sommige situaties lastig kan zijn voor mensen. Al met al verder goed en duidelijk geholpen.

JG 10 juli 2021

Freo logo

Beste JG, Dank voor de review! Het klopt inderdaad dat wij altijd uitgaan van het worst case scenario en daarom rekenen met de volledige woonlasten en het kale loon. Op deze manier beperken wij onze risico's en kunnen we de rente lekker laag houden. Het is fijn om te lezen dat het in uw geval geen probleem was. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Het duurde even voor het rond was doordat Freo grondig te werk ging, maar toen ik eenmaal de gevraagde documenten aan had geleverd, was het binnen 1 dag geregeld! Hebben direct mijn oude leningen overgezet voor de helft van de rente dan die ik voorheen betaalde bij de ING!

Mevrouw 09 juli 2021

Freo logo

Beste Mevrouw, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent. Het is altijd fijn om minder rente te betalen natuurlijk! Dank voor de review en het prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

I received great guidance towards a tailored loan, that quickly enabled me to do exactly what I wanted: get some stuff done and escape from the Covid misery of the past year. Well automated and easy to use systems assisted me in delivering the required paperwork. And those few questions remaining were answered swiftly and thoroughly by friendly and professional customer support personnel. In short, a recommendable experience.

Michiel 09 juli 2021

Freo logo

Dear Michiel, Thanks for the review! It's good to read that everything was clear and worked the way it should. Thanks again for the recommendation! Best regards, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

De aanvraag werd zeer snel in behandeling genomen en na enkele aanvullende vragen en documenten goedgekeurd. Het geleende bedrag werd eveneens razendsnel overgemaakt. De rente is competitief.

Beer 07 juli 2021

Freo logo

Beste Beer, Wat goed om te lezen dat het allemaal heel snel geregeld was. Dank voor deze review en de 10! Daar zijn we ontzettend blij mee. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Mijn aanvraag is telefonisch goed opgepakt en snel omgezet in een aantal voorstellen. Daarna een wijziging doorgevoerd en goed meegedacht vanuit Freo waardoor het geheel vlot is afgewikkeld.

Han van Wees 07 juli 2021

Freo logo

Beste Han, Dank voor de mooie woorden en het prachtige cijfers! Wat fijn dat het allemaal snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Zeer tevreden. Duidelijkheid.

OM Nhara 04 juli 2021

Freo logo

Beste OM Nhara, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent! Dank voor de review en het prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

De aanvraag verliep snel en de communicatie was perfect. Beoordeling ging uitermate vlot...de app om gegevens en documenten te uploaden is een prettige manier om het proces te volmaken. Voor vragen hierover was de helpdesk goed en snel bereikbaar...geen lange wachttijden

MJ 03 juli 2021

Freo logo

Beste MJ, Bedankt voor deze prachtige review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat alles zo vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

9

Aanvraag ingediend. iDIN werkte niet voor mijn vrouw omdat we gezamenlijk bankrekening hebben. Daarom getekend contract gescand. Paspoort bleek achteraf niet nodig te zijn omdat we al klant zijn.

Koos Agricola 03 juli 2021

Freo logo

Beste Koos, Wat fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen wat betreft de ondertekening van het contract. Bedankt voor de review en de 9! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Van aanvraag tot het geld op je rekening binnen 3 dagen

Edwin 02 juli 2021

Freo logo

Beste Edwin, Wat fijn dat het zo snel geregeld was! Bedankt voor het prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Bij mij was alles binnen 5 dagen geregeld. Top service!

Kim 01 juli 2021

Freo logo

Beste Kim, Wat fijn om te lezen dat het allemaal snel geregeld was. Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Heel goed en netjes afgehandeld

John Veldman 23 juni 2021

Freo logo

Beste John, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent. Dank voor het fantastische cijfer en de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Goed.

Ton Jansen 23 juni 2021

Freo logo

Beste Ton, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Zeer snelle afhandeling. Efficiënt in contact. Geen overbodige onzin. En ook nog eens een superaardige en behulpzame medewerkster aan de telefoon.

Peter 17 juni 2021

Freo logo

Beste Peter, Bedankt voor de mooie woorden en het fantastische cijfer! Wij zijn heel blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Heldere informatie over de aanvraag en het proces.

Sandra 16 juni 2021

Freo logo

Beste Sandra, Dank voor de positieve feedback en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Zorgvuldig en snel.

Eduard 15 juni 2021

Freo logo

Beste Eduard, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

1

Zeer slechte ervaring met freo. Lang aan het lijntje gehouden, eindeloos veel documenten moeten aanleveren en uiteindelijk na 2 weken de aanvraag afgewezen (met een kortaf mailtje zonder verdere toelichting!) Via kredietdesk was dezelfde aanvraag binnen 3 dagen geregeld. Ik weet niet wat voor werknemers er werken bij freo, maar komt niet professioneel over. Tevens slechte service bij het klantencontact, de beoordelaar zelf kun je geen contact mee krijgen. In tegenstelling tot de kredietdesk waar alles met dr beoordelaar zelf overlegd kan worden. Ik raad freo niemand aan.

Noortje 11 juni 2021

Freo logo

Beste Noortje, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de werkwijze van Freo. Om een goede beoordeling te kunnen uitvoeren, vragen we soms aanvullende documentatie op om het klantprofiel duidelijk te krijgen. Het kan zijn, dat na het aanleveren van deze documentatie, bepaalde zaken te zwaar wegen waardoor we de aanvraag afwijzen. Freo hanteert een laag rentepercentage en dit kunnen we doen omdat we streng aan de poort zijn. Fijn dat u een passende oplossing heeft kunnen vinden bij een andere kredietverstrekker! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Reactie van Freo

Contact via WhatsApp

Whatsapp op uw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit