Let op! Geld lenen kost geld

Klantenvertellen

Met meer dan een miljoen reviews is de website Klantenvertellen marktleider op het gebied van klantbeoordeling. Freo tikte onlangs de 1000ste beoordeling aan op Klantenvertellen. Lees wat klanten over ons schrijven.

Icon - Klantenvertellen

8.6

Het gemiddelde van 1342 beoordelingen. Van onze klanten beveelt 87% ons aan.

Lees meer op Klantenvertellen

Recente beoordelingen

2

Begin van het jaar lening aangesloten, elke maand betalen netjes. Nu wilde we nog wat bij lenen, moesten we opnieuw alle documenten doorsturen (wat logisch is). Worden we afgeWezen door privé uitgaven in de maand juli. Nog geprobeerd uit te leggen dat wij in het buitenland waren OP VAKANTIE, vandaar de hoge uitgaven..hun advies over 3 maanden weer proberen. Bankafschriften worden gevraagd om de inkomen en vasten lasten te controleren, vervolgens gaan Ze in privé uitgaven zitten neuzen..belachelijk

Vlada 23 september 2020

Freo logo

Beste Vlada, Bij het beoordelen van een aanvraag kan het voorkomen dat door inzage in een bankafschrift, er besloten wordt de lening niet te verhogen. Soms vinden wij een betaalrekening op dat moment voldoende belast en kijken graag opnieuw naar de aanvraag wanneer er meer ruimte is voor een maandlast (erbij). Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

1

bank afschriften worden alleen van 01-08-2020 tot 31-08-2020 en niet van 08-08-2020 tot 08-09-2020 geaccepteerd Zeer Vreemd!!

john 17 september 2020

Freo logo

Beste John, Het is allerminst de bedoeling dat u een vreemd gevoel krijgt bij Freo. Om elke aanvraag en de bijbehorende documenten op dezelfde manier te kunnen beoordelen, vragen we hiervan bij elk document hetzelfde format op. In het geval van een bankafschrift is dit altijd van de 1e tot de laatste dag van de maand. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

9

vriendelijk meedenkend

eelco 15 september 2020

Freo logo

Beste Eelco, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

4

Persoonlijke lening aangevraagd, ben ruim 30 jaar zelfstandige met ruim een ton omzet per jaar. Geen schulden en een afbetaald huis. Reden voor financiering is een verbouwing, omdat ik aan mijn liggende gelden niet wil komen op dit moment. Ik moest meer aan documenten inleveren dan de belasting ooit aan mij gevraagd heeft. Jaar opgaves, veel ( erg veel) bankafschriften van zowel privé als zakelijke rekening. Werd daarna afgewezen omdat Freo wegens corona niet aan ondernemers leent. In principe begrijp ik dat wel, ondanks dat mijn sector nooit geraakt kan worden, maar geef dat dan direct aan zonder mijn gegevens op te vragen. Nu ligt mijn halve financiële gegevens bij een krediet maatschappij. Ik werd verwezen naar de site waar inderdaad staat vermeld dat men geen ondernemers aanneemt op dit moment. Terwijl aan de telefoon mij een bedrag van 30,000 euro werd toegekend, en om documenten werden gevraagd, terwijl ik duidelijk aangaf ondernemer te zijn. Ik heb telefonisch gevraagd mijn documenten per direct te verwijderen, maar Freo schijnt deze maande alsnog te bewaren. Met wat voor doeleinden???? Daarbij is tijdens het uploaden van documenten een stuk’ verdwenen’ . Ik heb deze toegevoegd en werd daarna gebeld of ik deze wilde toevoegen? Documenten was namelijk onvindbaar wegens een fout in een of andere checkbox. Veel tijd verspild, bij andere aanbieder kreeg ik direct de lening na een dag met maar 0.7 meer rente dan Freo. Wat ik tevens lastig vind is dat de mensen aan de telefoon niet gaan over de acceptatie en eigenijk weinig kennis hebben. De acceptant krijg je nooit te spreken, ook niet als je dat verzoekt. Geen Freo meer voor mij.

DeHaanHaarlem 13 september 2020

Freo logo

Beste heer de Haan, Dat klinkt niet best! Het is erg vervelend om te lezen dat u eerder het gevoel kreeg van een goedkeuring en na het aantonen van (veel) documentatie, uw aanvraag werd afgewezen. Ik krijg uw aanvraag helaas niet gevonden op basis van uw gegevens. Echter zou ik na het lezen van uw beoordeling wel graag met u in contact willen komen, en kijken waardoor dit zo gelopen is. Mocht u hier ook behoefte aan hebben, wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 - 321 00 03. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

De aanvraag was super makkelijk, en het geld stond in minder dan 24 uur op mijn rekening.

Randy 11 september 2020

Freo logo

Beste Randy, bedankt voor deze uitmuntende beoordeling! Fijn om te lezen dat het aanvraag proces makkelijk en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Na het invullen van de aanvraag werd ik dezelfde dag nog gebeld. Het was mij volkomen helder welke stappen ik moest zetten en deze werden accuraat afgehandeld. Prettig en overzichtelijk!

B. 08 september 2020

Freo logo

Beste B, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. We gaan er voor deze 10 gedurende de gehele looptijd van de lening te behouden. Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

8

De app is een prima toepassing om aanvragen en aflossingen te doen en om zicht te houden op je lening. Voor de derde maal een lening aangevraagd en via de app alles snel digitaal aan kunnen leveren. Echter bleek (ondanks dat alles groen was aangevinkt) er een document niet was aangekomen. Ook werd ik gebeld en bleek dat de afdeling Beoordelingen niet goed had gekeken naar wat we hadden aangeleverd want de vragen die ze aanvullend hadden bleek eenvoudig uit de aangeleverde stukken. Prima om klanten snel van dienst te zijn maar laat de kwaliteit er aub niet onder lijden.

Arjen 04 september 2020

Freo logo

Beste Arjen, Goed om te lezen dat u grotendeels heel erg tevreden bent met Freo. Ook voor uw feedback zijn we dankbaar! Op deze manier blijven we scherp op het verloop van ons aanvraagproces. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Ik heb mijn doorlopend krediet snel kunnen regelen bij Freo. De medewerkers die ik gesproken heb toen ik een vraag had, hebben mij zeer correct en netjes te woord gestaan. Ben uiterst tevreden! Mvg Anne

Anne 04 september 2020

Freo logo

Beste Anne, Als u blij bent, zijn wij dat ook! Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

1

Freo verzoekt mij telefonisch een volledige overzicht van alle transacties op rekening te presenteren. Op website staat dat alleen salaris, woonlasten, saldi start/eind maand aangeleverd dienen te worden. Slechte, tegenstrijdige communicatie en gebrekkige motivatie. Verder werkte koppeling met online bankrekening voor geen meter, wat alle ellende had kunnen voorkomen.

JJ 03 september 2020

Freo logo

Beste JJ, Vervelend om te lezen dat er voor u onduidelijkheid was met betrekking tot de aan te leveren documenten. We maken het graag voor iedereen zo makkelijk mogelijk! Dit doen we onder andere door heldere communicatie en mogelijkheden zoals de automatische koppeling met uw bankrekening. Het is jammer dat u dit gemak niet heeft mogen ervaren. Mocht u behoefte hebben om dit met ons te bespreken mag u hierover altijd contact opnemen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

8

Zie boven

Marcel 03 september 2020

Freo logo

Beste Marcel, Hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Snelle aanvraag en zo geregeld. Werkt via de app erg makkelijk. Daarna overzichtelijk. Service is perfect. Dus kans op aanbeveling is erg groot.

Inge 02 september 2020

Freo logo

Beste Inge, Wat een mooie complimenten, bedankt! Met veel plezier zal ik deze binnen onze organisatie delen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Snel geregeld. Zeer deskundig en betrouwbaar. Goede condities. Zeer tevreden.

Ron 02 september 2020

Freo logo

Beste Ron, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze diensten! Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

goed

stephan 02 september 2020

Freo logo

Beste Stephan, Een 10! Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Ons doorlopend krediet hebben we om kunnen zetten naar een Persoonlijke lening. Dit is efficiënt en effectief uitgevoerd. Binnen de tijd en passend voor ons budget. We gaan hiermee goed de nieuwe financiële fase van ons leven in.

Kees 02 september 2020

Freo logo

Beste Kees, Het is erg prettig om te lezen dat u gedurende de looptijd de lening heeft om kunnen zetten naar een vorm en tijdsduur die beter bij u past. Bedankt voor het delen van deze ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Ik hou zelf de rentestand bij Freo goed ik de gaten. Als er 0.1% afgaat wijzigt ik meteen mijn lening. Elke 0.1 is er 1 dus waarom geen gebruik maken van de goede service van Freo. Het is in een paar dagen geregeld en op 7 jaar afbetalen win je zo weer €1000 aan rente die je minder betaalt. Ga zo door.

Han 01 september 2020

Freo logo

Beste Han, Wat goed dat u dit actief in de gaten houdt! Fijn dat wij u de service bieden om dit mogelijk te maken en dat u tegen zo min mogelijk kosten kunt lenen. Top! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

goed en snel

c 01 september 2020

Freo logo

Beste C, Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

9

Snel geld en goede begeleiding, top bedrijf!

Gerrit 30 augustus 2020

Freo logo

Beste Gerrit, Bedankt voor deze beoordeling, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Zeer prettig geholpen om een lening af te sluiten. Het bedrag stond al snel op onze rekening.

wim joosten 29 augustus 2020

Freo logo

Beste Wim, Bedankt voor het hoge cijfer en het delen van uw positieve ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

4

Ik deed zo goed mogelijk om persoonlijke lening te krijgen, ben ik afgekeurd terwijl ik gewoon goed betaalde baan krijg , en woon nog bovendien bij me ouders...

Anass 27 augustus 2020

Freo logo

Beste Anass, Er zijn diverse redenen waarom wij een aanvraag af kunnen wijzen. Mocht u hierover toelichting wensen na het ontvangen van de e-mail waarin dit gecommuniceerd wordt, mag u ons altijd bellen! We geven u graag extra informatie zodat het voor u ook helder is. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

8

Proces was duidelijk, dacht ik. Niet helemaal dus. Op te leveren stukken dacht ik meer ingeleverd te hebben dan nodig. Bleek een dagafschrift van een maand ook precies een kalendermaand te moeten zijn..... Dit vind ik het type geneuzel dat irriteert. De betrokken medewerker kon ook geen passend antwoord bedenken waarom dat nu moest. Wat is het verschil van een bankafschrift van vandaag en dan 31 dagen terug of die van de maand juli? Die laatste is bij de bank ook geen standaardrapport, de eerste wel. Verder helemaal prima! Snelheid os grote kracht.

Jan 26 augustus 2020

Freo logo

Beste Jan, Bij het beoordelen vragen we altijd een kalendermaand op. Op deze manier kunnen we alle aanvragen op de juiste, en dezelfde manier beoordelen. Goed om te zien dat u al met al ruim tevreden bent en bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Goed geïnformeerd door medewerker. Daarna alles erg snel alles gregeld!!

Norma 26 augustus 2020

Freo logo

Best Norma, Een ervaring als die van u, gunnen we iedereen! Het is erg prettig om te lezen dat u naar wens geholpen bent. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

9

De aanvraag verliep snel en efficiënt.

Marieke 26 augustus 2020

Freo logo

Beste Marieke, Goed om te lezen dat u zo positief bent over ons aanvraagproces. Dank u wel voor het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

6

Van aanvraag tot uitbetaling ruim 10 dagen, veel documenten moeten uploaden. Twee maal contract aanpassing moeten uploaden, veel vragen. Ik had de moed al opgegeven tot lening doorkwam. Kan sneller en beter denk ik, zou handig zijn als direct duidelijk is zij graag aan documenten willen. Ik heb nu het idee dat freo meer van mij weet dan de belasting:). De studenten aan de telefoon zijn aardig, maar geven weining informatie, dat maakt het proces ook lang. Lage rente bij hoge lening. Laag bedrag is markt conform rente.

Henk 25 augustus 2020

Freo logo

Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Freo en vooral ook voor uw feedback. Hiermee blijven we scherp op onze verbeterprocessen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

9

Het hele proces van aanvraag, offerte en acceptatie is binnen 24 afgerond.

Marco 25 augustus 2020

Freo logo

Beste Marco, Bedankt voor het delen van uw (snelle) ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Reactie van Freo

10

Ik ben al jaren klant bij freo en uiterst tevreden. Snelle en goede service, eerlijk advies, en bijzonder uniek: zowel online als ook telefonisch goed bereikbaar! En je wordt altijd prompt en zonder grote, administratieve rompslomp geholpen, en er wordt waar nodig met je meegedacht. Uitstekend en absoluut aan te bevelen!

Melanie 21 augustus 2020

Freo logo

Beste Melanie, Hartelijk dank voor de uitgebreide toelichting en deze geweldige score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice

Reactie van Freo

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 WhatsApp

Morgen van 8:00 - 21:00 uur weer bereikbaar

Contact via WhatsApp

Whatsapp op uw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit