Let op! Geld lenen kost geld

Freo scoort hoog in klanttevredenheid

“Hoe waarschijnlijk is het dat u Freo zou aanbevelen aan vrienden of familie?” Dat is een vraag die wij elk jaar stellen aan onze klanten. Gelukkig is het antwoord elk jaar nog positief. Sterker nog: de klanttevredenheid stijgt!

“In hoeverre zou u Freo aanbevelen aan vrienden of familie?” Dat is de centrale vraag in het jaarlijkse NPS-onderzoek. Het resultaat is een absolute score tussen de -100 en +100. In de financiële sector schommelt dit getal al jaren rond de +10. Daarom zijn we enorm trots dat de NPS-score van Freo wéér is gestegen van +39 (2016), +48 (2017) naar een recordhoogte van +57 in 2020!

Klanttevredenheid score +57

Een resultaat uit het NPS-onderzoek onder ruim 2600 klanten is dat 96% overweegt opnieuw voor Freo te kiezen bij een nieuwe leenaanvraag. Met name de pijlers ‘betrouwbaar’, ‘helder’ en ‘persoonlijk’ zijn van groot belang geweest in de totstandkoming van de NPS-score. Leners van Freo waarderen de ondersteuning en het contact tijdens de leenaanvraag. Ook het gemak van de Mijn Freo App krijgt een mooi rapportcijfer (een 9!). Dat vinden we super om te horen, omdat we deze samen met Freo-klanten hebben ontwikkeld. 

Iets regelen bij Freo is eenvoudig

Mensen waarderen dus het gemak en de gebruiksvriendelijkheid van de Mijn Freo App. Maar 3% van onze klanten geeft aan dat iets regelen ‘redelijk tot erg veel moeite kost’. Dat betekent dat het overgrote deel vindt dat het juist heel eenvoudig is. Meedenken met de klant krijgt een 8,3. ‘Betrokkenheid van Freo bij mijn situatie’ scoort het minst, maar toch nog een 8,1. Freo is helder, betrouwbaar en zorgvuldig, aldus klanten. Ruimte voor verbetering is er ook. Freo mag nog meer van de daken schreeuwen de voordeligste in de markt te zijn.

Een tevreden klant

"’Een tevreden klant vinden wij erg belangrijk. Met energie, enthousiasme en een persoonlijke aanpak proberen we iedereen zo goed mogelijk te helpen. En dat wordt beloond. Veel klanten beoordelen Freo namelijk met een hoog cijfer. En daar zijn we trots op!"

- Melissa Aspers , Teamleider Klant Contact Center Freo
Melissa Aspers - Teamleider Klant Contact Center Freo

Hoe is dit berekend?

Onder andere uw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor u verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.

Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst uw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij u past.

Sluit

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit

Hoe is dit berekend?

Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan:

  1. Er worden geen boetevrije extra aflossingen gedaan.
  2. De hoogte van het maandbedrag blijft de hele looptijd van de lening gelijk.
  3. Alle verplichtingen rondom de lening zijn goed nagekomen door de contractant(en).
Sluit

Freo gebruikt cookies

Wij plaatsen cookies om uw bezoek te verbeteren. Gaat u akkoord? Accepteer dan alle cookies. .