Let op! Geld lenen kost geld
Allereerst wensen wij u veel sterkte met het overlijden van uw dierbare. Als er iemand overlijdt die dichtbij u staat, moet u veel regelen. Ook zaken waar uw hoofd nu niet naar staat. Daarom wil Freo het u zo makkelijk mogelijk maken.
In het geval van een overlijden wordt de lening dan altijd geblokkeerd. Dat betekent dat als er een tweede kredietnemer is, er geen (her)opnames meer gedaan kunnen worden. Dit doen we om te voorkomen dat de schuld hoger wordt. Wilt u als tweede kredietnemer wel gebruik blijven maken van het Doorlopend Krediet? Neem contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. De Freo Klantenservice is van maandag t/m zaterdag bereikbaar op telefoonnummer 088-321 00 03 (normaal tarief).
Let op! Vanaf 23 december 2020 is een Doorlopend Krediet afsluiten bij Freo niet meer mogelijk. Verstandig lenen, daar staan wij voor. Wij vinden het Doorlopend Krediet niet meer bij deze waarde passen. Ontdek of onze Persoonlijke Lening bij u past. Of lees meer over deze wijziging.