Let op! Geld lenen kost geld

Informatie over onze toegankelijkheid

Wat bedoelen we met toegankelijkheid?

Voor Freo betekent toegankelijkheid dat zoveel mogelijk mensen onze producten en diensten kunnen gebruiken. Ook als je een beperking of handicap hebt. Bijvoorbeeld als je blind of slechtziend bent of niet goed kunt horen. Met onze producten en diensten bedoelen we dat wat je via onze website kunt afsluiten. Bijvoorbeeld een Persoonlijke Lening.

Wat kun je op deze pagina lezen over toegankelijkheid?

Op deze pagina leggen we uit welke regels gelden voor toegankelijkheid. En hoe Freo hieraan voldoet. Nu en in de toekomst. Je leest ook wat je kunt doen als je vindt dat iets niet goed werkt.

Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt. Dit kan op de volgende manieren:

Deze informatie kun je ook op papier ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op en we sturen het je graag toe.

Welke regels gelden voor toegankelijkheid?

Er zijn regels voor bedrijven zoals Freo om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen gebruik kunnen maken van de producten en diensten die we aanbieden. Deze regels gelden voor alle bedrijven in Europa zoals Freo. De regels gaan over verschillende onderwerpen. Hieronder leggen we uit om welke onderwerpen het gaat en hoe we aan de regels voldoen.

Onze klantenservice kent de mogelijkheden van toegankelijkheid en hulpmiddelen

De medewerkers van onze klantenservice weten hoe je onze producten en diensten kunt gebruiken als je een beperking of handicap hebt.

Hoe zorgen we dat we blijven voldoen aan de regels voor toegankelijkheid?

We blijven werken aan het verbeteren van onze producten en diensten. We houden in de gaten of wetgeving verandert. En zorgen dat we op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen. Ook horen we graag van onze klanten hoe ze denken over onze producten en diensten. Hiervoor doen we klantonderzoek.

Er wordt gecontroleerd of we voldoen aan de regels voor toegankelijkheid. Dit doet vooral de Autoriteit Financiële Markten (AFM) als belangrijkste toezichthouder. We moeten het ook zelf doorgeven als we vaststellen dat we niet aan een regel voldoen. En zorgen dat we dit oplossen.

Wat kan ik doen als iets niet goed werkt?

Helaas gaat er ook weleens iets mis met onze producten en diensten. Kun je iets niet gebruiken? Of vind je dat we het als Freo beter kunnen doen? Neem dan contact met ons op. Dit kan op de volgende manieren:

Ook wij gebruiken cookies

Freo gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op de website. Zo verzamelen wij en andere partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op ‘Accepteren’ dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op ‘Weigeren’. We plaatsen dan alleen cookies die zorgen voor een goed werkende website. Meer informatie over cookies.

Kies jouw niveau