Let op! Geld lenen kost geld
Voor Freo betekent toegankelijkheid dat zoveel mogelijk mensen onze producten en diensten kunnen gebruiken. Ook als je een beperking of handicap hebt. Bijvoorbeeld als je blind of slechtziend bent of niet goed kunt horen. Met onze producten en diensten bedoelen we dat wat je via onze website kunt afsluiten. Bijvoorbeeld een Persoonlijke Lening.
Op deze pagina leggen we uit welke regels gelden voor toegankelijkheid. En hoe Freo hieraan voldoet. Nu en in de toekomst. Je leest ook wat je kunt doen als je vindt dat iets niet goed werkt.
Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt. Dit kan op de volgende manieren:
Deze informatie kun je ook op papier ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op en we sturen het je graag toe.
Er zijn regels voor bedrijven zoals Freo om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen gebruik kunnen maken van de producten en diensten die we aanbieden. Deze regels gelden voor alle bedrijven in Europa zoals Freo. De regels gaan over verschillende onderwerpen. Hieronder leggen we uit om welke onderwerpen het gaat en hoe we aan de regels voldoen.
De medewerkers van onze klantenservice weten hoe je onze producten en diensten kunt gebruiken als je een beperking of handicap hebt.
We blijven werken aan het verbeteren van onze producten en diensten. We houden in de gaten of wetgeving verandert. En zorgen dat we op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen. Ook horen we graag van onze klanten hoe ze denken over onze producten en diensten. Hiervoor doen we klantonderzoek.
Er wordt gecontroleerd of we voldoen aan de regels voor toegankelijkheid. Dit doet vooral de Autoriteit Financiële Markten (AFM) als belangrijkste toezichthouder. We moeten het ook zelf doorgeven als we vaststellen dat we niet aan een regel voldoen. En zorgen dat we dit oplossen.
Helaas gaat er ook weleens iets mis met onze producten en diensten. Kun je iets niet gebruiken? Of vind je dat we het als Freo beter kunnen doen? Neem dan contact met ons op. Dit kan op de volgende manieren:
Hoe is dit berekend?
Onder andere jouw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor jou verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.
Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst jouw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij je past.
Deze beoordeling kan afwijken van de indicatieve berekening die je in deze ‘hoeveel kan ik lenen’ tool hebt gedaan. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat wij tijdens de beoordeling andere of meer gegevens van je ontvangen. Je kunt daarom geen rechten ontlenen aan deze berekeningen.
Contact via WhatsApp
Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.
Hoe is dit berekend?
Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan: