Let op! Geld lenen kost geld
Bij Freo worden aanvragen voor een offerte geautomatiseerd beoordeeld. Dit betekent dat we de aanvraag beoordelen zonder dat een medewerker ernaar kijkt. Toestemming geven voor een geautomatiseerde beoordeling is verplicht om door te gaan met een online aanvraag. Wil je dit niet, neem dan contact met ons op via 088–321 00 03.
Zodra je jouw offerte-aanvraag hebt verstuurd, nemen we een geautomatiseerd besluit over jouw aanvraag en financiële situatie. Ook voeren wij een BKR toetsing uit om te controleren of je al leningen hebt en doen wij een check in onze waarschuwingssystemen. Vraag je de lening samen met je partner aan? Dan gelden deze toetsingen voor jullie allebei.
Als je het niet eens bent met de uitkomst onze geautomatiseerde beoordeling, dan kun je ons vragen of een medewerker er nog een keer naar kan kijken. Je hebt ook het recht om jouw mening kenbaar te maken en ons besluit aan te vechten.
Hoe is dit berekend?
Onder andere jouw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor jou verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.
Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst jouw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij je past.
Deze beoordeling kan afwijken van de indicatieve berekening die je in deze ‘hoeveel kan ik lenen’ tool hebt gedaan. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat wij tijdens de beoordeling andere of meer gegevens van je ontvangen. Je kunt daarom geen rechten ontlenen aan deze berekeningen.
Contact via WhatsApp
Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.
Hoe is dit berekend?
Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan: