Let op! Geld lenen kost geld

Bent u niet tevreden?

Dan horen wij graag van u. Neem contact op met Freo via:

Telefoon

Ons telefoonnummer is: 088-321 00 03. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. Op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Contactformulier

Geef uw opmerking of klacht aan ons door via het contactformulier op onze website.

E-mail

Liever uw bericht per e-mail naar ons sturen? Dat kan naar: klantenservice@freo.nl.

U krijgt binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Hebben wij iets meer tijd nodig om uw opmerking of klacht te behandelen? Dan laten we het u weten.

BKR

Gaat uw klacht over het BKR en bent u niet tevreden over de afhandeling door Freo? Leg deze dan voor aan: Geschillencommissie BKR, De Lairessestraat 155 I, 1075 HK Amsterdam. U vindt informatie over de klachtenbehandeling door de Geschillencommissie BKR op www.bkr.nl.

Niet tevreden met de oplossing?

Neem dan contact op met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Doe dat binnen 3 maanden na het moment van afhandeling met Freo. Lees hier meer over op de website van KiFiD. Vermeld bij het indienen het KiFiD het AFM-nummer van Freo 12014945.

Het adres van het KiFiD is:
Postbus 93257
2509 AG Den Haag.

Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. U kunt ook een procedure starten bij de burgerlijke rechter.

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 Bel mij WhatsApp

Vandaag geopend tot 21:00 uur

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit