Let op! Geld lenen kost geld

Contact freo

Bent u niet tevreden?

Dan horen wij dit graag. Samen met u proberen wij tot een oplossing te komen. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 088-321 00 03. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Een e-mail sturen kan ook naar klantenservice@freo.nl.

Niet tevreden met de oplossing?

Neem dan contact op met het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). Het indienen van een klacht bij KiFiD is gratis. Doe dit wel binnen drie maanden na het moment van afhandeling met Freo.

Klachten over BKR-registratie

Ook voor klachten over de registratie van uw lening bij BKR kunt u, nadat u contact heeft gehad met Freo, bij KiFiD terecht. Lees meer over de klachtenafhandeling bij KiFiD op Kifid.nl. U kunt ook een klacht bij de rechter indienen.

Hoe is dit berekend?

Onder andere uw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor u verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.

Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst uw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij u past.

Sluit

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit

Hoe is dit berekend?

Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan:

  1. Er worden geen boetevrije extra aflossingen gedaan.
  2. De hoogte van het maandbedrag blijft de hele looptijd van de lening gelijk.
  3. Alle verplichtingen rondom de lening zijn goed nagekomen door de contractant(en).
Sluit

Freo gebruikt cookies

Wij plaatsen cookies om uw bezoek te verbeteren. Gaat u akkoord? Accepteer dan alle cookies. .