Let op! Geld lenen kost geld
Mijn Freo is de beveiligde leenomgeving van Freo. Het is dé plek voor informatie over uw lening, vertrouwelijke berichten en nog veel meer. Als Freo klant krijgt u uw eigen persoonlijke account.
In Mijn Freo staan de gegevens van uw lening overzichtelijk bij elkaar. Zoals bijvoorbeeld het afgesproken maandbedrag, de datum van betaling en uw rente. Ook vindt u hier een overzicht van uw bij- en afschrijvingen. Hierin staan de betalingen en opnames die u al heeft gedaan of nog gaan komen.
In Mijn Freo regelt u veel zelf. Zo lost u eenvoudig extra af op uw lening via iDEAL. Dit is bij Freo altijd boetevrij. Wilt u uw lening in één keer helemaal aflossen? Dat kan natuurlijk ook. Via 'direct volledig aflossen' ziet u precies hoeveel u nog moet betalen.
Met de Mijn Freo app regelt u al het bovenstaande en meer gewoon vanuit uw broekzak.
Heeft u ‘m al gedownload?
In Mijn Freo vindt u alles wat te maken heeft met uw lening. Via Mijn Freo kunt u bijvoorbeeld eenvoudig geld opnemen van uw Doorlopend Krediet, uw limiet verlagen of uw lening versneld aflossen.
Met de Mijn Freo app heeft u een overzicht van uw Freo lening altijd bij de hand. Zo ziet u op het dashboard precies hoe u ervoor staat: hoeveel u al heeft terugbetaald en hoeveel u nog moet aflossen. Uw lening sneller aflossen? Dat is in een paar klikken via het dashboard geregeld. Ook logt u eenvoudig in. Kies voor een unieke code, vingerafdruk of gezichtsherkenning (alleen voor iPhone).
Betalen via de app is net zo veilig als internetbankieren. Via iDEAL lost u extra af of doet u een overboeking. Wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Ook dit bevestigen we met een iDEAL-betaling.
Ja, dit kan. We hebben hiervoor wel twee e-mailadressen nodig: van de hoofd- en van de medecontractant. Heeft de medecontractant nog geen toegang tot een eigen Mijn Freo-omgeving? Regel dit via onze Klantenservice: 088-321 00 03.