Veelgestelde vragen over Mijn Freo
Hier vind je het antwoord op vragen over Mijn Freo, de beveiligde leenomgeving van Freo.
Je kunt inloggen op Mijn Freo via het menu bovenaan onze website.
Wil je direct naar de inlogpagina? Klik dan op onderstaande knop:
Inloggen Mijn FreoAls je je wachtwoord niet meer weet, volg dan deze stappen:
- Ga naar mijn.freo.nl of de Mijn Freo App.
- Klik op ‘Nieuw wachtwoord aanmaken’.
- Vul je mailadres in dat bij ons bekend is. Je krijgt een mail. Dit kan een paar minuten duren.
- Klik op de link in de mail om een nieuw wachtwoord te maken. Let op: de link is maar één keer geldig.
- Alleen als je inlogt via de website: klik op de knop om een verificatiecode te ontvangen.
- Je krijgt een mail met de activatiecode. Vul deze code in om in te loggen.
In Mijn Freo vind je alles wat te maken heeft met jouw lening. Zo kun je bijvoorbeeld zien hoe je ervoor staat: hoeveel je al hebt terugbetaald en hoeveel je nog moet aflossen. Wil je jouw lening sneller aflossen? Dat is in een paar klikken via Mijn Freo geregeld. Ook kun je er je contactgegevens en communicatievoorkeuren zelf wijzigen.
De speciale Mijn Freo App kun je downloaden op je telefoon. Zo heb je altijd een overzicht van jouw lening bij de hand.
Met de Mijn Freo App heb je altijd een overzicht van jouw lening bij de hand. Zo zie je precies hoe je ervoor staat: hoeveel je al hebt terugbetaald en hoeveel je nog moet aflossen. Jouw lening sneller aflossen? Dat is in een paar klikken geregeld.
Dit doe je met de app:
- bij- en afschrijvingen bekijken
- extra aflossen
- een nieuwe lening aanvragen
- een aflosnota opvragen
- jouw jaaropgave bekijken
Heb je nog geen Mijn Freo-account? Neem dan contact met ons op.
Dit is voor extra veiligheid. Zo weten we zeker dat het jouw mailadres is. De code werkt 30 minuten. Heb je geen verificatiecode aangevraagd? Bel of mail ons dan.

