Inloggen in Mijn Freo
Lukt het niet om in te loggen? We begrijpen dat dit vervelend is. We helpen je stap voor stap om weer te kunnen inloggen.
- 1
Verwijder de Mijn Freo App van je telefoon
Ga hierna naar mijn.freo.nl.
- 2
Klik op 'Nieuw wachtwoord aanmaken'.
- 3
Vul je mailadres in dat bij ons bekend is.
Je krijgt een mail. Dit kan een paar minuten duren.
- 4
Klik op de link in de mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Let op: deze link is maar één keer geldig. Klik daarom maar één keer op de link.
- 5
Klik op de knop om een verificatiecode te ontvangen.
Je krijgt deze code per mail. Ook dit kan een paar minuten duren.
- 6
Vul de code in.
Je bent nu ingelogd in Mijn Freo.
Lukt het om weer in te loggen?
Dan kun je daarna de Mijn Freo App opnieuw downloaden op je telefoon.
Lukt het nog steeds niet?
Neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Goed om te weten: het is op dit moment drukker dan je van ons gewend bent. Hierdoor kan het langer duren voordat we je te woord kunnen staan.

