Hoe houdt Freo zicht op uw financiële situatie?
Wij vinden het belangrijk dat u door uw lening niet financieel in de knel komt. Daar voelen we ons verantwoordelijk voor. Daarom houden wij op verschillende manieren zicht op uw leen- en opnamegedrag. Bijvoorbeeld als we zien dat u afgeloste bedragen van uw Doorlopend Krediet steeds opnieuw opneemt. Of als u uw maandbedrag flink verlaagt. Dit kan een signaal zijn dat de lening niet langer passend is.
In zo’n geval nemen we contact met u op. Wij beoordelen uw persoonlijke en financiële situatie dan opnieuw. Als wij vinden dat de lening niet langer passend is, gaan we samen op zoek naar een oplossing. Dit kan bijvoorbeeld het plaatsen van een opnameblokkade zijn. Zodat uw schuld niet verder oploopt.
Verandert er binnenkort iets in uw persoonlijke of financiële situatie? En weet u niet zeker of het van invloed is op uw lening? Neem ook bij twijfel contact met ons op. Wij helpen u graag.
Wijziging Doorlopend Krediet Freo
Vanaf 23 december 2020 is een Doorlopend Krediet afsluiten bij Freo niet meer mogelijk. Wij zien lenen namelijk als een tijdelijke oplossing. Daar past het Doorlopend Krediet niet meer bij. Onze Persoonlijke Lening past wel bij deze kijk op lenen. En is bovendien in veel gevallen voordeliger.
Wij staan voor u klaar
Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail: klantenservice@freo.nl, maar ook via WhatsApp of telefoon: 085-1056246 (normaal tarief).
Heeft u meer financiële vragen? Dan kunt u ook terecht bij Geldfit. Geldfit.nl helpt u geldzaken fit te houden of om ze weer op orde te krijgen. Doe de gratis test online en krijg passende tips om mee aan de slag te gaan. Of check waar u in uw buurt terecht kunt voor hulp bij geldzaken.