Let op! Geld lenen kost geld

Dienstenwijzer

In deze dienstenwijzer vindt u onze algemene gegevens en de belangrijkste contactmogelijkheden. Heeft u een klacht? Lees hier u wat u kunt doen.

Wie is Freo?

Freo is specialist in online lenen: een handelsnaam van Rabo Direct Financiering B.V.
Rabo Direct Financiering is een onderdeel van de Rabobankgroep. Al meer dan tien jaar profiteert u bij Freo van een van de laagste rentes in de markt. 

Wat doet Freo?

Freo biedt twee verschillende soorten leningen aan: de Persoonlijke Lening en het Doorlopend Krediet. Geld lenen bij Freo is helder en overzichtelijk: géén kleine lettertjes en ingewikkelde voorwaarden, wél standaard een lage rente.

Hoe maak ik contact met Freo?

Via Whatsapp, telefoon of e-mail neemt u contact met ons op.
Ons telefoonnummer is (088) 321 00 03. Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur staan wij voor u klaar.

Wat mag ik van Freo verwachten?

Wij horen graag uw mening. Want met uw hulp kunnen wij onze diensten en producten verbeteren. 

Heeft u een lening bij Freo afgesloten en bent u niet tevreden? Dan kunt u de lening zonder reden beëindigen. Hier heeft u veertien kalenderdagen bedenktijd voor. Deze termijn gaat in zodra het geld van het Doorlopend Krediet of de Persoonlijke Lening op uw rekening staat.
De lening stoppen kost u dus niets extra. Het eventueel al ontvangen leenbedrag moet u wel direct weer terugbetalen. Hoe stopt u de lening? Door telefonisch contact met ons op te nemen. 

Ik heb een klacht, wat nu?

  • Laat het ons weten! Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail: klantenservice@freo.nl, maar ook via WhatsApp of telefoon (088) 321 00 03 (normaal tarief).
  • Is uw klacht nog steeds niet goed opgelost? Neem dan contact op met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

Welke rol heeft Freo?

Als u een lening afsluit bij Freo, dan is Freo aanbieder van leningen.

Wat verwacht Freo van u?

  • U zorgt voor de juiste gegevens over uzelf. Dit is voor uzelf en voor Freo belangrijk.
  • Verandert er iets in uw persoonlijke situatie? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail: klantenservice@freo.nl, maar ook via WhatsApp of telefoon: (088) 321 00 03 (normaal tarief).
  • Lees de documenten die u van ons ontvangt goed door. Zo zorgt u ervoor dat u goed ingelezen bent in het product dat u gaat afsluiten.

Bij het doorgeven van wijzigingen kunnen soms fouten of vergissingen worden gemaakt. Kijk daarom altijd of de gegevens van het Doorlopend Krediet of de Persoonlijke Lening kloppen. Zijn gegevens niet duidelijk of kloppen ze niet? Neem dan contact met ons op.

Over Freo

Freo is een handelsnaam van Rabo Direct Financiering B.V.
Freo is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 17030004.
Het postadres van het hoofdkantoor is: Rabo Direct Financiering B.V., Postbus 652, 5600 AR Eindhoven.
Freo is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) onder nummer 12014945.

Aan de inhoud van deze dienstenwijzer kunnen geen rechten worden ontleend. Wijzigingen zijn voorbehouden.

U kunt bij ons terecht

088-321 00 03 Bel mij WhatsApp

Vandaag geopend tot 21:00 uur

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit