Veelgestelde vragen over betalen
Je kunt het maandbedrag van je Persoonlijke Lening niet aanpassen. Wil je een ander maandbedrag dan jouw huidige maandbedrag? Dan kun je je lening oversluiten.
Goed om te weten
- Als je extra aflost, wordt je maandbedrag niet lager. Wel wordt je looptijd korter.
- Kun je je maandbedrag niet betalen? Kijk dan hier wat je kunt doen.
Als jouw banksaldo lager is dan het te betalen bedrag, kan er geen automatische incasso gedaan worden. Zorg er daarom voor dat er op het moment van de incasso altijd voldoende saldo op jouw bankrekening staat. Anders ontstaat er een betalingsachterstand.
Heb je bericht gehad over een mislukte incasso?
Dan kun je het bedrag in Mijn Freo of de Mijn Freo app zelf overmaken via iDEAL. Je kunt het geld ook overmaken naar rekeningnummer NL59 RABO 0350 8106 48 op naam van Freo. Vermeld hierbij het nummer van jouw contract.
Het rekeningnummer van Freo is NL59 RABO 0350 8106 48.
Ik maak geld over naar een ander rekeningnummer van Freo. Wat moet ik doen?
Maak je geld over naar een ander rekeningnummer van Freo? Bijvoorbeeld om je maandbedrag te betalen of als extra aflossing? Pas je (automatische) overboeking dan aan en gebruik het rekeningnummer wat hierboven vermeld staat. Of nog makkelijker: maak gebruik van automatische incasso. Bel ons om te vragen of dit voor jou mogelijk is en hoe je dit kunt doen.
Wat gebeurt er als ik tóch geld overmaak naar een ander rekeningnummer van Freo?
Onderstaande rekeningnummers van Freo worden niet meer gebruikt:
- NL17RABO0101062206
- NL28RABO0350801118
- NL12RABO0350810621
Maak je geld over naar één van bovenstaande rekeningnummers? Dan wordt het bedrag door de bank teruggestort op je rekening. Hierdoor kom je mogelijk jouw betalingsafspraken niet na en krijg je een achterstand op je lening.