Een nieuwe website en Mijn Freo
Freo heeft een nieuwe website en Mijn Freo. Op deze pagina vind je een aantal veelgestelde vragen over de overgang naar de nieuwe systemen.
Veelgestelde vragen
Kun je niet inloggen op Mijn Freo? We begrijpen dat dit vervelend is, onze excuses daarvoor. We helpen je stap voor stap om weer te kunnen inloggen.
Zo kun je inloggen op Mijn Freo
Volg deze stappen om in te loggen op Mijn Freo.
Heb je de stappen gevolgd en kun je weer inloggen?
Dan kun je de Mijn Freo App opnieuw downloaden op je telefoon.
Kun je nog steeds niet inloggen?
Neem dan contact met ons op. Stuur een mail naar klantenservice@freo.nl of bel ons op 088-321 00 03 (normaal tarief). Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur staan wij graag voor je klaar.
Op 4 juli heeft Freo een nieuwe website en Mijn Freo gekregen. Door de overgang naar de nieuwe systemen is ook de betaaldatum van je Doorlopend Krediet veranderd. Vanaf 28 juni wordt het maandbedrag elke 28e van de maand afgeschreven in plaats van de 30e.
Wat betekent de verandering voor mij?
De eerste keer betaal je eenmalig minder rente. Waarom dit is, leggen we uit aan de hand van een voorbeeld.
Voorbeeld
Stel, je maandtermijn is € 300 per maand en dit bedrag bestaat uit € 250 aflossing en € 50 rente. Op 28 juni 2025 wordt het maandbedrag 2 dagen eerder afgeschreven, namelijk op de 28e in plaats van de 30e. Daarom betaal je die maand 2 dagen minder rente. Je maandbedrag van € 300 bestaat die maand uit € 254 aflossing en € 46 rente.
Mag Freo de afschrijfdatum veranderen?
Ja, in de Algemene Voorwaarden Doorlopend Krediet staat dat wij de betaaldatum altijd mogen wijzigen. Je kunt dit nalezen op www.freo.nl/algemene-voorwaarden
Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een mail naar klantenservice@freo.nl of bel ons op 088-321 00 03 (normaal tarief) en kies optie 4 in het menu. Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur staan wij voor je klaar.