Let op! Geld lenen kost geld

Service & Contact

Wat de meeste mensen willen weten...

  • Heeft u een Persoonlijke Lening? Dan storten wij het volledige bedrag direct op uw rekening. Wanneer u over het geld kunt beschikken is afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank. Meestal lukt dit binnen één tot vier werkdagen.

    Heeft u een Doorlopend Krediet? Dan kunt u telefonisch of via Mijn Freo een opname doen. Ook in dit geval duurt het dan meestal één tot vier werkdagen voordat u het geld op uw rekening heeft. Vragen? Bel naar onze klantenservice: 088-321 00 03.

    Wordt ook getoond in: Offerte aanvragen, Doorlopend Krediet, Mijn Freo

  • Dat hangt van een aantal zaken af. Uw inkomen. Maar ook uw woonsituatie en vaste lasten. Met onze handige berekentool ziet u precies welk leenbedrag in uw situatie verantwoord is. Minder lenen kan natuurlijk ook.

    Bij een Persoonlijke Lening leent u bij Freo tussen de € 5.000 en maximaal € 75.000. Wij storten het bedrag in één keer op uw rekening.

    Persoonlijke Lening berekenen

    Bij een Doorlopend Krediet spreekt u een lening (limiet) af tussen de € 5.000 en € 75.000. Hierbinnen is het mogelijk geld op te nemen en af te lossen. Een Doorlopend Krediet is een flexibele vorm van lenen met een variabele rente.

    Doorlopend Krediet berekenen

    Wordt ook getoond in: Offerte aanvragen, Doorlopend Krediet

  • Limiet verhogen of verlagen Persoonlijke Lening

    Bij een Persoonlijke Lening is het niet mogelijk om uw limiet te verhogen of te verlagen. Dit zien wij als het aangaan van een nieuw contract. Wilt u een nieuw bedrag lenen? Vraag op de website een nieuwe offerte aan.

    Onze werkwijze is daarna hetzelfde als bij uw huidige contract: eerst nemen wij telefonisch contact op om de aanvraag met u door te nemen. Als alles akkoord is, ontvangt u een vrijblijvende offerte. Houd er rekening mee dat bij een lager leenbedrag soms een ander rentetarief hoort.

    Limiet verhogen of verlagen Doorlopend Krediet

    Dit regelt u in Mijn Freo via het kopje ‘Limiet aanpassen’. Uw limiet verlagen kunt u eenvoudig zelf doen. Houd er wel rekening mee dat bij een lager limiet soms een ander rentetarief hoort.

    Ook een verhoging is aan te vragen via Mijn Freo. Wij nemen hierna telefonisch contact met u op om de aanvraag te bespreken. Ook vragen wij een aantal recente documenten op, waaronder een loonstrookje en rekeningafschrift. Hiermee kunnen wij beoordelen of de verhoging past bij uw huidige situatie.

    Is de verhoging akkoord? Dan is uw vrijblijvende offerte direct zichtbaar in Mijn Freo.

    Wordt ook getoond in: Mijn Freo, Doorlopend Krediet, Persoonlijke Lening

  • Het rentepercentage is afhankelijk van het leenbedrag. Hoe hoger de lening, hoe lager de rente. In uw persoonlijke Mijn Freo-omgeving ziet u welk rentepercentage u betaalt per jaar.

    Wordt ook getoond in: Doorlopend Krediet

  • Extra aflossen is bij Freo altijd boetevrij. Los extra af via iDeal in Mijn Freo. Het overboeken werkt hetzelfde als betalen in een webshop.

    Of maak de extra aflossing(en) naar ons over vanaf het rekeningnummer waarvan wij ook incasseren. Ons rekeningnummer is: IBAN NL59 RABO 0350 8106 48 t.n.v. Freo. Vermeld bij elke overboeking uw contractnummer.

    Let op: door de extra aflossing vervalt de maandbetaling niet!

    Wordt ook getoond in: Persoonlijke Lening, Doorlopend Krediet, EcoLening, Mijn Freo


Bel mij

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Wij bellen u direct of op een gewenst tijdstip.

Wordt de optie 'Bel mij nu' niet getoond? Dan zijn al onze medewerkers in gesprek. Kies een later tijdstip naar keuze.

Contactformulier

Wij nemen binnen één werkdag contact met u op. U ontvangt na versturen een bevestiging per e-mail.


Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.

Sluit